بررسی کوله پشتی با ویژگی

اگر برای یافتن بهترین کوله پشتی با ویژگی های جالب تلاش می کنید، ما همه چیزهایی را که نیاز دارید در اینجا داریم. ما 11 بهترین کوله پشتی هوشمند خود را به صورت دستی انتخاب و بررسی کرده ایم.

کوله پشتی ضد سرقت Mancro
اگر به دنبال یک کوله پشتی مردانه اسپرت با تکنولوژی شیک برای حمل و شارژ ایمن همه وسایل خود هستید، کوله پشتی Mancro Anti Theft برای شما مناسب است. با ظرفیت بزرگ 40 لیتری متشکل از 3 جیب اصلی، 9 جیب کوچک داخلی، 2 جیب کناری مهر و موم شده و نگهداری لپ تاپ های 17 اینچی، این کوله پشتی را به یک کوله پشتی عالی تبدیل می کند. کوله پشتی دارای ویژگی های بسیار جالبی نیز می باشد، مانند شارژر USB در خارج و کابل شارژ داخلی برای یک روش راحت تر برای شارژ در حین حرکت. این کیف همچنین ضد آب، سبک، بادوام و راحت است.

کوله پشتی طرح نوشته ▷ فروشگاه اینترنتی لباس و اکسسوری ساراباراکوله پشتی خورشیدی Birksun
اگر به دنبال کوله‌پشتی‌هایی با ویژگی‌های جالب می‌گردید، بهتر از داشتن پنل‌های خورشیدی در کوله‌پشتی‌تان نیست! این کوله پشتی راحت و کاربردی مجهز به پنل های خورشیدی ضد آب و باتری داخلی است که هر دستگاه USB را در حال حرکت شارژ می کند. این کوله پشتی تمام دستگاه های شما را همیشه به طور کامل شارژ نگه می دارد. کوله پشتی خورشیدی Birksun از پارچه و دوخت درجه یک ساخته شده است که بالاترین کیفیت را تضمین می کند.

کوله پشتی ضد سرقت Ambor
کوله پشتی Ambor Anti Theft لپ تاپ هایی با سایز کمتر از 15.6 اینچ را در خود جای می دهد. دارای محفظه های داخلی زیادی برای همه ابزارها و سایر موارد شماست. ویژگی های جالب آن شامل شارژ USB با پاوربانک واقع در داخل کوله پشتی لپ تاپ است که به شما امکان می دهد تلفن خود را در داخل آن ایمن نگه دارید سپس فقط هدفون یا شارژر خود را به صورت خارجی وصل کنید. دارای زیپ های فلزی بادوام و قفل ترکیبی ضد سرقت برای امنیت بیشتر است. این کوله پشتی نه تنها دارای بسیاری از ویژگی های جالب است، بلکه ظاهری فوق العاده شیک و مدرن دارد.
کوله پشتی خورشیدی ECEEN
با کوله پشتی خورشیدی ECEEN از برق نامحدود رایگان در هر کجا که هستید، لذت ببرید. دارای محفظه های داخلی زیادی برای همه ابزارها، اسناد و وسایل سفر ضروری است. این کوله پشتی بادوام با کیفیت بالا از پارچه مقاوم در برابر پارگی و آب ساخته شده است، کیف برای دوام ساخته شده است، بنابراین نیازی به خرید هر سال یک کوله جدید نخواهید داشت.

کوله پشتی مردانه چرم، دانشجویی و ورزشی+ تصاویرکوله پشتی ضد سرقت Kopack
کوله پشتی ضد سرقت Kopack یک کوله پشتی مسافرتی شیک با کیفیت بالا است که از نایلون ضخیم شده و مقاوم در برابر اشک و آب ساخته شده است. 12 محفظه و یک محفظه جداگانه برای لپ تاپ شما وجود دارد که برای مسافرت، مدرسه و سفرهای کاری عالی است. شارژ USB با رابط USB خارجی آسان شده است، حتی یک بند برای عینک آفتابی شما دارد!

کوله پشتی ضد سرقت سوسون
کوله پشتی ضد سرقت Sosoon از پلی استر دوپایه ضد آب و ضد خش و ضد خش 1680D برای دوام و ماندگاری ساخته شده است. رابط USB خارجی شارژ کردن تلفن و تبلت شما را بدون باز کردن کوله پشتی آسان می کند. این کوله پشتی در داخل بسیار جادار است و دارای یک آستین مجزا برای لپ تاپ های تا سایز 15.6 اینچ و چندین جیب برای سایر وسایل سفر شما می باشد. کوله پشتی Sosoon بسیار راحت، سبک وزن است و دارای بالشتک های زیادی است که از پشت شما پشتیبانی می کند.
کوله پشتی ضد سرقت Matein
کوله پشتی ضد سرقت Matein دارای طراحی راحت هوای پشتی با بالشتک نرم ضخیم است که حداکثر پشتیبانی را از پشت شما می دهد. فضای ذخیره سازی زیادی در کوله پشتی Matein وجود دارد و لپ تاپ های تا 15.6 اینچ را در خود جای می دهد. دارای یک بند چمدان خنک است که به شما امکان می دهد کوله پشتی خود را برای حمل راحت تر در فرودگاه ها و شارژ USB به چمدان خود وصل کنید.

مشخصات، قیمت و خرید کوله پشتی مدل HW1 | دیجی‌کالاکوله پشتی تجاری ضد سرقت Tzowla
کوله پشتی ضد سرقت Tzowla یک کیف لپ تاپ تجاری شیک با ضمانت مادام العمر و خدمات دوستانه 24 ساعته به مشتریان است. دارای یک رابط USB با طراحی کابل داخلی برای شارژ آسان در حال حرکت است. یک پورت هدفون خارجی نیز وجود دارد تا بتوانید به موسیقی خود نیز گوش دهید. یک قفل رمز عبور ثابت در پشت و زیپ های فلزی بادوام برای محافظت ایمن از تمام محتویات شما وجود دارد. کوله پشتی Tzowla از پارچه پلی استر مقاوم در برابر آب با کیفیت بالا ساخته شده است که از ماندگاری این کیف اطمینان می دهد.
کوله پشتی ضد سرقت Oscaurt
کوله پشتی ضد سرقت Oscaurt طراحی شیک و مدرنی دارد که برای مسافرت، مدرسه و دانشگاه عالی است. گنجایش 12 لیتر، محفظه های زیادی برای تبلت، دوربین، کتاب و حتی یک محفظه مخفی برای چیزهایی مانند پاسپورت یا اطلاعات پرواز دارد. دارای یک محفظه دیگر است که لپ تاپ های تا 15.6 اینچ را در خود جای می دهد. دارای یک پورت USB خارجی با کابل شارژ داخلی برای شارژ راحت همه دستگاه های شما در حال حرکت است. نوار بازتابنده آن در جلوی کیف شما را در شب قابل مشاهده می کند. اگر به دنبال کوله‌ پشتی‌ چرم زنانه با ویژگی‌های جالب هستید، نمی‌توانید با این کوله‌پشتی اشتباه کنید، این کوله‌پشتی نقدهای عالی و حتی قیمت بهتری دارد!

کوله پشتی لپ تاپ مدل قدیمی
کوله پشتی چرم طبیعی لپ تاپ مودوکر وینتیج از نایلون 600D با کیفیت بالا ساخته شده است و ضد خش، پارگی و آب است و آن را به یک کیف عالی برای کار، مدرسه، دانشگاه یا مسافرت تبدیل می کند. ظاهر قدیمی آن فوق العاده شیک است که برای مدرسه عالی است، اما همچنین یک کوله پشتی عالی با ویژگی های جالب فراوان است. دارای پورت شارژ USB خارجی و کابل شارژ داخلی، مجموعاً 6 محفظه است و لپ تاپ های تا 15.6 اینچ را در خود جای می دهد.

کوله پشتی وارداتیکوله پشتی ضد سرقت Mancro
با بیش از 3900 بررسی، کوله پشتی Mancro Anti Theft را نمی توان نادیده گرفت. لپ‌تاپ‌های تا 17 اینچ، پورت شارژ USB، شامل 3 جیب اصلی و 9 جیب کوچک داخلی است که برای ذخیره‌ی ایمن همه کتاب‌ها، لباس‌ها، اسناد و وسایل شما مناسب است. این کیف دارای یک قفل ترکیبی ضد سرقت و زیپ های فلزی بادوام برای محافظت از تمام دارایی های شما است. به طور کلی یک کوله پشتی عالی با قیمتی حتی بهتر.