حوله تن پوش پلنگی که باعث تغییر رنگ چشم می شود

حوله جزء کالاهایی است که به صورت داخلی تولید شده حوله تن پوش پلنگی داخل ایران تولید می شود و هم از طریق واردات به کشور وارد می‌شود و در بازار عرضه می گردد. بنابراین با توجه به این موضوع قیمت این محصول ممکن است در بعضی شرایط متغیر باشد.

مواد اولیه شامل پنبه یا پنبه و پلی استر است که بستگی به ترکیب حوله در تولید دارد. برخی از کارخانه های حوله، مواد اولیه اولیه، پنبه را در عدل های 500 پوندی (227 کیلوگرمی) خریداری می کنند و آنها را با مواد مصنوعی می چرخانند تا نوع نخ مورد نیاز خود را برای تولید به دست آورند.

با این حال، برخی از کارخانه ها نخ را از یک تامین کننده خریداری می کنند. این قرقره های نخ ترکیبی از نخ پنبه-پلی استر در مقادیر زیادی در نخ های 7.5 پوندی (3.4 کیلوگرم) خریداری می شود. یک قرقره نخ به 66000 yd (60324 متر) نخ باز می شود.

نخ باید روکش یا اندازه داشته باشد تا راحت تر بافته شود. یکی از این پوشش های صنعتی حاوی نشاسته PVA، اوره و موم است. به طور کلی از سفید کننده ها برای سفید کردن حوله قبل از رنگ کردن (اگر قرار است رنگ شود) استفاده می شود.

حوله

باز هم، این سفید کننده ها بسته به سازنده متفاوت هستند، اما ممکن است شامل 10 ماده (بعضی از آنها اختصاصی) از جمله پراکسید هیدروژن، یک ماده ضد کف سوز آور، یا اگر قرار است حوله سفید بماند، یک روشن کننده نوری برای روشن تر به نظر رسیدن رنگ سفید باشد.

رنگهای مصنوعی یا شیمیایی، با ترکیب پیچیده، که حوله ها را هم رنگ و هم روشن می کند، ممکن است استفاده شود.

بیشتر حوله ها به طور خاص در الگوهای پیچیده طراحی نشده اند. اکثریت قریب به اتفاق حوله های تری ساده بافته شده بر روی دستگاه های بافندگی با انبوهی حلقه ای، لبه های دوخته شده در بالا و پایین.

اندازه ها و رنگ ها بسته به سفارش متفاوت است. به طور فزاینده‌ای، حوله‌های سفید یا استوک برای عمده‌فروشان یا دیگران ارسال می‌شوند تا با گلدوزی‌های رایانه‌ای تزئین کنند یا با پارچه‌های کاربردی یا تزئینی تزئین کنند. این در مکان دیگری رخ می دهد و اغلب توسط شرکت دیگری انجام می شود.