خرما خارک برحی باعث گرفتن مدال طلای یک ورزشکار هلندی شد

شیرینی خرما و مواد مغذی بالا خرما خارک برحی به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به اندازه کافی برای رفع گرسنگی و بالا رفتن سطح انرژی بدن از آن کمک بگیرید.

خرما حاوی 0.5 تا 3.9 درصد پکتین است که ممکن است فواید سلامتی مهمی داشته باشد. تولید جهانی خرما در طول 40 سال 2.9 برابر شده است، در حالی که جمعیت جهان دو برابر شده است.

کل صادرات جهانی خرما طی 40 سال 1.71 درصد افزایش یافته است. از بسیاری جهات، خرما ممکن است به عنوان یک غذای تقریبا ایده آل در نظر گرفته شود که طیف وسیعی از مواد مغذی ضروری و فواید بالقوه برای سلامتی را فراهم می کند. 71 درصد در 40 سال.

از بسیاری جهات، خرما ممکن است به عنوان یک غذای تقریبا ایده آل در نظر گرفته شود که طیف وسیعی از مواد مغذی ضروری و فواید بالقوه برای سلامتی را فراهم می کند. 71 درصد در 40 سال.

خرما

از بسیاری جهات، خرما ممکن است به عنوان یک غذای تقریبا ایده آل در نظر گرفته شود که طیف وسیعی از مواد مغذی ضروری و فواید بالقوه برای سلامتی را فراهم می کند.

سه رقم خرمای خشک شده بومی که در عمان رشد می‌کنند، یعنی فرد، خسب و خالص، از نظر ترکیبات نزدیک، قندها، فیبر غذایی، مواد معدنی و اسیدهای آلی و همچنین ویژگی‌های حسی مورد بررسی قرار گرفتند.

این مطالعه بر روی خرمای آفتابگردان به دلیل مصرف بیشتر آن نسبت به خرمای تازه انجام شد. همه نتایج به عنوان مقدار میانگین +/- انحراف استاندارد (n = 3) بر اساس وزن تازه به جز برای تجزیه و تحلیل حسی بیان می شود.

مشخص شد که انواع خرما دارای چربی و پروتئین کم، اما سرشار از قند، فیبر غذایی و مواد معدنی هستند. مشخص شد که آنها منبع خوبی از انرژی (278-301 کیلوکالری در 100 گرم)، به دلیل محتوای قند بالا هستند.

محتوای قند کل بین 1/56 تا 2/62 گرم در 100 گرم بود که کمترین مقدار در خسب و بیشترین مقدار در خالص بود. محتوای فیبر رژیمی کل خرما از 6.26 تا 8.44 گرم در 100 گرم متغیر بود. که 94-84 درصد آن فیبر نامحلول بود.

12 ماده معدنی در خرما مورد مطالعه قرار گرفت که از میان آنها مواد معدنی عمده پتاسیم، کلسیم، منیزیم و فسفر بودند. همچنین مشخص شد که انواع خرما منبع عالی سلنیوم هستند (از 0.36 تا 0.53 میلی گرم در 100 گرم).