خرید کیف چرخدار مدرسه

خرید کیف چرخدار مدرسه با کیفیت عالی هم دسته و هم کیف با قیمت های کاملا رقابتی را از تولیدی کیف کوله فام با ضمانت تهیه نمایید. انواع کیف های چرخدار در اندازه های مختلف ابتدایی، راهنمایی و در مدلهای پسرانه، دخترانه تولید و عرضه میشود. جهت خرید عمده با ما در ارتباط باشید.

خرید کیف چرخدار مدرسه
 

کیف چرخدار السا و اناخرید کیف چرخدار مدرسه

مدل کیف چرخدار السا و انا از کیف کوله فام با قیمت های بسیار ارزان و با کیفیت عالی بفروش میرسد. ست کامل این کیف ها که مورد غلاقه بسیاری از بچه های مدرسه ابتدایی میباشد با کوله قابل جدا شدن از دسته و کیف رودوشی و جا مدادی با قیمت های بسیار ارزان عرضه میشود.

یکی از پرطرفدارترین مدل های کیف مدرسه، کیف های چرخدار هستند که بیشتر دختران ابتدایی به این مدل کیف ها علاقه دارند، کیف های چرخدار را بچه ها به جای آنکه روی دوششان حمل کنند روی زمین میکشند و این یک ویژگی مثبت برای کیف های چرخدار است.

خرید کیف چرخدار مدرسه دخترانهخرید کیف چرخدار مدرسه

کیف چرخدار از دو قسمت کیف و یا کوله و چرخ تشکیل شده که چرخ ممکنست تک چرخ و یا سه چرخ باشد. جنس دسته چرخ ممکنست آلومینیوم مقاوم یا فایبرگلس باشد. و چرخ های آن ژله ای و یا از بلبرینگ و مقاوم در برابر ضربه های شدید باشد. وزن سبک نیز از ویژگی های بارز کیف های چرخدار است که مشکل هرساله دانش آموزان را حل کرده است.
برای بچه‌های کوچک‌تر و دبستانی می‌توانید کیف‌ زنانه چرخ‌دار تهیه کنید که هم حمل ‌و نقلشان آسان باشد و هم فشار زیادی به دلیل حمل کیف پر از کتاب به ستون‌ فقراتشان وارد نشود. اگر شما در طبقه بالایی آپارتمانی فاقد آسانسور زندگی می‌کنید بهتر است از کیف های چرخداری استفاده کنید که سه چرخ داشته باشد که به هنگام بالا رفتن از پله ها مناسبتر است.

فروش کوله چرخدار مدرسه ابتداییخرید کیف چرخدار مدرسه

فروش انواع کوله چرخدار مدرسه ابتدایی پسرانه، دخترانه، مهدکودکی،راهنمایی در تولیدی کیف کوله فام انجام میشود. کوله های چرخدار با تنوع جنس و طرح های متنوع بخشی از تولیدات این تولیدی میباشند.

اندازه کیف کودکان باید متناسب با جثه دانش آموز باشد، به والدین توصیه می شود از خرید کیف در اندازه های بزرگ و مخصوص بزرگسالان برای کودکان دلبندتان خودداری کنند. کیف چرم چرخدار مدرسه با اندازه ای متناسب با کودک شما بسیار گزینه ی مناسبی برای کودک دبستانی شما می باشد.

مرکز پخش کیف چرخدار در تهرانخرید کیف چرخدار مدرسه

کیف و کوله پشتی چرخدار با حجم زیاد در کارخانه های تهران و سراسر کشور تولید میشود. از نظر قیمتی هم با مشابه خارجی آن تفاوت زیادی دارد. نمونه های برند مثل مارک دلسی پس از نوسانات اخیر ارز با قیمت های بسیار بالایی از طرف شرکت های واردکننده بفروش میرسد. البته کیفیت تولید داخلی در مقایسه با برندهای خارجی با توجه به قیمت پرداختی بسیار مناسب است.

مسلما خرید عمده از مراکز پخش کیف چرخدار در تهران خیلی با صرفه تر است. خرده فروشان این کالاها با خرید عمده از مراکز پخش سود مناسبی دریافت میکنند. 

کوله پشتی چرخدار ارزان خرید کیف چرخدار مدرسه

تولیدی کیف کوله فام کیف های چرخدار خود را با تضمین کیفیت و با ارزانترین قیمت ممکن بفروش میرساند. از آنجاییکه هدف رضایت مشتریان گرامیست ما در تولیدات خود سعی کرده ایم تا جنسی با کیفیت بدست مشتریان برسانیم. با توجه به هزینه زیاد کیف و کوله پشتی مردانه چرخدار  این تولیدی از سود خود بسیار کم نموده و کالاها را با کمترین سود روانه بازار می نماید. 

قیمت کیف چرخدار ارزان دخترانه و پسرانهخرید کیف چرخدار مدرسه

برای اطلاع از قیمت و مشاهده کیف های چرخدار میتوانید از کانال تلگرام و یا اینستاگرام ما با  آی دی که در پایین صفحه آمده دیدن فرمایید. و یا برای سفارش محصول با ما در ارتباط باشید.