خوراک بادمجان شیرین باعث ازدواج رونالدو شد

غذایی درجه یک و خوش‌طعم بدون هیچگونه مواد افزودنی خوراک بادمجان شیرین است که امروزه به دلیل سالم بودن مورد محبوبیت مردم شده و راهی بازار شده و خوردن آن در رژیم غذایی مشکلی را برای افراد در پی ندارد.

در مورد محل پیدایش بادمجان اتفاق نظر وجود ندارد. این گونه گیاهی بومی هند توصیف شده است، جایی که به رشد وحشی خود ادامه می دهد، آفریقا، یا جنوب آسیا.

از دوران ماقبل تاریخ در جنوب و شرق آسیا کشت می شده است. اولین گزارش مکتوب شناخته شده از این گیاه در Qimin Yaoshu ، یک رساله کشاورزی باستانی چینی است که در سال 544 پس از میلاد تکمیل شد.

نام های متعدد عربی و شمال آفریقا برای آن، همراه با فقدان نام یونانی و رومی باستان، نشان می دهد که در اوایل قرون وسطی توسط اعراب در سراسر منطقه مدیترانه رشد کرده است.

که آن را در قرن هشتم به اسپانیا معرفی کرد. کتابی در مورد کشاورزی توسط ابن العوام در قرن دوازدهم در اسپانیای عربی چگونگی پرورش بادمجان را شرح داده است. سوابقی از قرون وسطی کاتالان و اسپانیایی وجود دارد.

بادمجان

بادمجان تا قرن شانزدهم در انگلستان ثبت نشده بود. یک کتاب گیاه شناسی انگلیسی در سال 1597 سیب دیوانه یا خشمگین را توصیف کرد:

این گیاه تقریباً در همه جا در مصر می روید میوه های بزرگ یک خیار بزرگ را به بار می آورد ما همین را در باغ های لندن خود داشته ایم، جایی که گل باریده است، اما زمستان قبل از زمان رسیدن نزدیک است.

از بین رفت: علیرغم اینکه میوه‌های بزرگ یک تخم غاز یک سال معتدل فوق‌العاده به بار آمد اما هرگز به بلوغ کامل نرسید.

به دلیل ارتباط این گیاه با شب‌های مختلف دیگر، زمانی تصور می‌شد که این میوه بسیار سمی است. گل ها و برگ ها در صورت مصرف زیاد به دلیل وجود سولانین می توانند سمی باشند.

بادمجان در فرهنگ عامه جایگاه ویژه ای دارد. در فولکلور سنتی ایتالیایی قرن سیزدهم، بادمجان می تواند باعث جنون شود. در قرن نوزدهم مصر، زمانی که بادمجان در فصل تابستان است، گفته می‌شد که جنون «متداول‌تر و خشونت‌آمیزتر» است.

نام بادمجان در انگلیسی آمریکای شمالی و انگلیسی استرالیایی رایج است. اولین بار در سال 1763 ثبت شد، کلمه “بادمجان” در ابتدا برای ارقام سفید استفاده شد که بسیار شبیه تخم مرغ هستند.

انواع سفید و تخم مرغی شکل میوه‌های بادمجان نیز به عنوان تخم‌مرغ باغی شناخته می‌شوند، این اصطلاح برای اولین بار در سال 1811 تأیید شد.

فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد ثبت می‌کند که بین سال‌های 1797 و 1888، نام تخم‌مرغ گیاهی نیز استفاده می‌شد.