سرامیک پرسلان پارس مدرن ترین کالا در خاورمیانه می باشد

همیشه در انتخاب خود دقت کند که هم قیمت و کیفیت خوبی داشته باشد قیمت سرامیک پرسلان پارس به گونه ای است که تمام افراد قادر به تهیه آن هستند و می توان گفت در مقایسه با محصولات دیگر سرامیکی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

انسان برای مدت بسیار بسیار طولانی با سرامیک کار کرده است. قدیمی ترین مصنوع سرامیکی (تندیس زنانه یافت شده در جمهوری چک) مربوط به دوران پارینه سنگی، حدود 28000 سال قبل از میلاد مسیح است.

سرامیک و سفال آن گونه که امروزه می شناسیم از شرق آسیا به ویژه چین، ژاپن و شرق روسیه سرچشمه می گیرد. تمدن های آسیایی تولید سرامیک را آزمایش کردند و به کمال رساندند.

از حدود 9000 سال قبل از میلاد، سرامیک های مبتنی بر خاک رس به عنوان ظروف غذا و آب و برای استفاده در هنر و آجرسازی به طور فزاینده ای محبوب شدند.

اختراع چرخ در حدود 3500 سال قبل از میلاد در بین النهرین، ساخت ظروف و ظروف گرد و مدور را تسهیل کرد. در واقع چرخ در وهله اول به عنوان وسیله ای برای ساخت سفال اختراع شد.

سرامیک

برای مدت طولانی، اروپای غربی بیشتر سفال های خود را از تجارت در مسیر راه ابریشم به دست می آورد.

با این حال، در قرن پانزدهم، کوره‌های بلند در اروپا توسعه یافتند، و این کار را برای اروپایی‌ها آسان‌تر کرد تا سفال‌های پخته‌شده‌شان و سایر اقلامی را که در انقلاب صنعتی قرن شانزدهم مؤثر بودند، تولید کنند.

امروزه سرامیک در اکثر جوامع مدرن به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. فرهنگ‌های مختلف، مانند دیگر انواع هنر، سبک‌ها و سنت‌های سرامیکی متفاوتی دارند. سرامیک های چینی و ژاپنی هنوز هم به دلیل کیفیت، سبک و عملکردشان مورد استقبال گسترده قرار می گیرند.

اگر می خواهید خودتان سرامیک بسازید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. اول، برای بسیاری از پروژه ها، شما نیاز به دسترسی به یک کوره دارید، و اکثر مردم اینها را در خانه ندارند! با این حال، مراکز هنری، کالج‌های اجتماعی، دانشگاه‌ها و مدارس هنری اغلب این کار را انجام می‌دهند.

به دنبال کلاس‌های سفال‌گری عصر یا آخر هفته باشید که امکان دسترسی به کوره را فراهم می‌کنند یا ببینید آیا هر یک از این مکان‌ها با پرداخت هزینه به کوره دسترسی دارند یا خیر.

گفته می شود، برخی از خاک های رس را می توان در هوا خشک کرد و نیازی به کوره ندارد. آنها معمولاً به اندازه سفال های پخته شده قوی نیستند، اما اگر به کوره دسترسی ندارید، گزینه ای هستند.