انواع کیف های ورزشی موجود در بازار کدامند؟

ورزشکاران هنگام تمرین یا بازی قطعاً به کیف ورزشی نیاز دارند تا با خود حمل کنند. حتی افراد غیر ورزشکار یا فقط یک طرفدار بزرگ ورزش به دنبال کیف ورزشی باکیفیت برای نگهداری تجهیزات ورزشی مختلف مورد نیاز خود هستند. در این مقاله مطالب مفیدی را درباره ی کیف ورزشی برای شما ارائه داده ایم پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

روی بهترین مجموعه کیف های ورزشی از عمده فروشی کیف های ورزشی در کشور سرمایه گذاری کنید. عرضه کننده مجموعه ای از کیف های کاربردی دارد که می توانید از بین آنها برای فروشگاه انتخاب کنید.

مشخصات، قیمت و خرید کیف ورزشی گرانیت مدل Duffel | دیجی‌کالا

کوله پشتی
کوله پشتی معمولاً به این دلیل استفاده می شود که با دو بند به پشت حمل می شود. کوله‌پشتی‌ها می‌توانند آن را در یک شانه حمل کنند، اگر آنقدر سنگین نباشد. می توان از آن به عنوان کیف دستی یاد کرد زیرا بارهای سنگینی از تجهیزات و چرخ دنده ها را در ورزش حمل می کند. قبل از خرید یک کوله پشتی، تا جایی که می توانید قبل از تصمیم گیری، سبک های مختلف را امتحان کنید تا بهترین مدل را خریداری نمایید.

کیف های گریپ / کیف های دافل
این نوع کیف ورزشی از پارچه یا پارچه سبک و محکم دیگر ساخته شده است. به عنوان یکی از لوازم جانبی مورد علاقه ورزشکاران محبوبیت زیادی به دست آورده است. می تواند اندازه کوچکی داشته باشد، اما سایر کیف های دوشی بزرگ هستند و توسط بسیاری از مسافران استفاده می شود. از سوی دیگر، مدت زیادی است که از کیسه‌های دوشی ارتش آمریکا می‌گذرد. انواع دیگر این کیف ورزشی می تواند رول یا چرخ دار باشد که برای سفرهای طولانی بسیار عالی است.

مشخصات، قیمت و خرید ساک ورزشی مدل SH1110 | دیجی‌کالاکیف کمری یا کیف دویدن
کیف کمری یا کیف های دویدن برای دوندگان یا دونده ها ایده آل است. آنها نیازی به حمل کیسه های بزرگ یا سنگین در باشگاه ندارند. می توانید بند ها را با توجه به طول و تناسب دلخواه خود تنظیم کنید. جنس آن به برند بستگی دارد زیرا دیگران از چرم، نایلون یا پنبه استفاده می کنند. داشتن جیب های زیادی که می توانید عملاً همه چیز را در آن ذخیره کنید، امری عادی است.

کیف های فضای باز
کیف های فضای باز مانند کیف های مسافرتی یا دو سطح کیف تریلی هستند. سازندگان چرخ‌ها را مخصوصاً برای کاربرانی که تمایل دارند ساعت‌های طولانی برای ورزش یا سایر فعالیت‌های خارج از منزل سفر کنند اضافه می‌کنند. دارای چندین جیب ذخیره سازی و یک جیب برای کفش نیز می باشد.