با جوراب واریس کلور از سکته جلوگیری کنید

مراقبت مناسب از جوراب های فشرده سخت نیست. اما چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا آنها را تا حد ممکن دوام بیاورید بدون اینکه قدرت و مزایای خود را از دست بدهید.

جوراب واریس کلور و جوراب های فشرده ممکن است همیشه از ایجاد رگ های واریسی جلوگیری نکنند. با این حال، آنها می توانند به عنوان یک مکانیسم حمایتی عالی برای جریان خون سالم عمل کنند و علائم آزاردهنده را به ویژه در صورت استفاده طولانی مدت از خود دور کنند.

برای نگهداری از جوراب باید این نکات را رعایت کنید:

  • از آب سرد یا با دمای ملایم استفاده کنید.
  • جوراب های خود را به جای استفاده از ماشین لباسشویی با دست بشویید.
  • از نرم کننده پارچه استفاده نکنید – فقط صابون یا مواد شوینده ملایم.
  • هرگز از خشک کن استفاده نکنید. به جای آن جوراب هایتان را آویزان کنید تا خشک شوند.

همیشه باید در مورد استفاده از جوراب های فشاری با پزشک خود صحبت کنید. جوراب های فشاری ابزار مهمی در درمان واریس و نارسایی وریدی هستند.

جوراب های فشاری یکی از مرسوم ترین و سنتی ترین و موثرترین گزینه های درمانی برای واریس و رگ های عنکبوتی است. آنها به کاهش علائم بیماری وریدی کمک می کنند، از لخته شدن خون جلوگیری می کنند و برای درمان واریس استفاده می شوند.

اساسا، آنها جریان خون شما را بهبود می بخشند. آنها می توانند درد و تورم پاهای شما را کاهش دهند. آنها در اندازه ها و قدرت های متفاوتی هستند، بنابراین شما یا پزشکتان باید تصمیم بگیرید که کدام گزینه بهتر عمل می کند.

جوراب های فشاری وسیله ای موثر برای درمان علائم واریس و رگ های عنکبوتی هستند. آنها با تقویت گردش خون در پاها کار می کنند.

به این معنی که آنها به وادار کردن خون برای برگشت به قلب کمک می کنند. بیشتر جوراب‌های فشاری درجه‌بندی شده‌اند، به این معنی که قدرت فشردگی آن‌ها در ساق پا کاهش می‌یابد.

با فشرده‌ترین حالت در مچ پا، و کاهش قدرت فشاری روی ساق پا، خون به سمت بالا هدایت می‌شود و از ساق پا دور می‌شود.

این فشردگی همچنین بر روی وریدها فشار می‌آورد که ناحیه کمتری را فراهم می‌کنند که خون می‌تواند از طریق آن جریان یابد. این باعث می شود سرعت جریان خون افزایش یابد.