با چرخ سفالگری اسباب بازی بهترین آموزش ساخت سفال های مینیاتوری را بیاموزید

اسباب بازی ها به کودکان در مورد STEM آموزش می دهند.پ کودکان همیشه در حال جذب اطلاعات از محیط اطراف خود هستند. و اسباب‌بازی‌ها راه دیگری را برای کشف علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات به کودکان ارائه می‌دهند.

اسباب‌بازی‌ها مثل چرخ سفالگری اسباب بازی و یا انواع ماشین و عروسک ها چه ساده باشند و چه پیچیده، درسی برای آموزش کودکان دارند و بر اهمیت اسباب‌بازی‌ها در رشد کودکی تأکید می‌کنند.

اسباب بازی ها به رشد عاطفی کمک می کنند.

وقتی بچه‌ها اسباب‌بازی‌های مورد علاقه خود را دارند، پیوند را به روشی بسیار سالم تمرین می‌کنند. وقتی والدین با فرزندان خود بازی می کنند، به نوبه خود به آنها کمک می کند تا با مردم پیوند برقرار کنند.

اینگونه است که اسباب‌بازی‌ها ابزاری عالی برای ارتباط، ایجاد خاطرات مثبت و راهی برای تعامل با احساسات آن‌ها فراهم می‌کنند.

در مطالعه ای که در کشور ما انجام شد، نشان داده شد که خانواده ها و اسباب بازی فروشان اطلاعات کافی در مورد اسباب بازی ها ندارند.

تنها 6.2 درصد از خریداران و 34.1 درصد از فروشندگان قوانین مربوط به اسباب بازی ها را می دانند. حدود 54.7 درصد از خریداران اسباب بازی اظهار داشتند که برچسب روی بسته اسباب بازی را نمی خوانند.

به نظر می رسد در این زمینه راهی وجود دارد. در کشور ما و جهان مفهومی که به اندازه اسباب بازی اهمیت دارد زمین بازی است.

مناسب بودن مناطق بازی خطر تصادف را کاهش می دهد. نیاز به سیاست های حمایتی در این زمینه وجود دارد. باید در همه شهرهایمان به تناسب جمعیت فضاهای سبز کافی و مناسب برای بازی ایجاد شود. حق بازی کودک تنها در صورتی امکان پذیر است که فضای امنی برای بازی وجود داشته باشد.

تخمگذار یک فعالیت اجتماعی است. کودک با بازی ها و اسباب بازی ها از دنیای درون خود خارج می شود و شروع به برقراری ارتباط با دنیای بیرون می کند.

از طریق بازی، احوالپرسی، معرفی خود، شرکت در بازی، احترام به اطرافیان، منتظر ماندن نوبت آنها، اشتراک گذاری و به دست آوردن توانایی حل مشکلات، رعایت قوانین و دفاع از حقوق خود در برابر دیگران آموخته می شود.

نقش از طریق تقلید برای یادگیری دنیای واقعی شروع به رشد می کند. با بازی خانه نقش هایی مانند مادر، پدر، برادر و خواهر را یاد می گیرند.

آنها زندگی را با بازی هایی مانند آشپزی، شستشو، اتوکشی و تعمیر ماشین تمرین می کنند. با انتخاب نقش های مناسب با جنسیت خود در بازی، از آن به طور موثر استفاده می کنند.