برگزاری بیستمین نمایشگاه دمپایی پشمی در شهر تبریز در زمستان آینده

آیا می خواهید آسایش و آرامش در خانه را بدون از دست دادن لمس مد خود داشته باشید؟ این مشکل به لطف مدل های مختلف دمپایی ظریف ایجاد نمی شود.

دمپایی پشمی ایده آل برای پوشاندن پاهای شما در گرما و راحتی زمانی که در فصل زمستان در خانه هستید: ضد لغزش و ضد خش روی زمین.

با این حال، چگونه می توانیم جفتی را انتخاب کنیم که به بهترین وجه با نیازها و نیازهای ما مطابقت دارد؟

اجازه دهید اکنون سعی کنیم قدم به قدم شما را برای خرید کامل راهنمایی کنیم.

مدل های زیادی از دمپایی موجود است و ویژگی های متفاوتی دارند.

یک مدل پنجه بسته با پاشنه باز برای کسانی که عاشق تناسب آسان هستند که در عین حال پا را در آب و هوای نه چندان سنگین نسبتاً گرم نگه می دارد ایده آل خواهد بود.

همچنین روی پاشنه بسته می شوند، در عوض برای سرمای شدید مناسب تر خواهند بود و کل پا را می پوشانند اغلب با مواد عایق.

با این حال، مدل نیم بوت، شبیه به یک کفش، تنفس پذیرترین مدل است و کسانی را که دوست دارند دائماً احساس گرما کنند و تا مچ پا پیچیده شوند راضی می کند.

کسانی که ترجیح می دهند مانند یک روح آزاد زندگی کنند، یک مدل صندل با بازشوی جلو و عقب با قابلیت تنفس کامل اما بالشتک و پشتیبانی کمتر را انتخاب می کنند.

ویژگی های یک دمپایی عالی:

مدل ایده آل دمپایی، برای مردان یا زنان، باید ویژگی های خاصی را نشان دهد. بین اینها مواد پنبه و میکروفیبر قابلیت تنفس بالایی دارند و از تعریق جلوگیری می کنند.

پلی استر، نمد و ترکیبی از پارچه های مصنوعی و طبیعی. آسترهای پشمی یا پوست حیوانات، مناسب برای کسانی که عاشق گرما هستند.

زیره ضخامت باید برای اطمینان از ثبات داخل خانه به ویژه در کف های لغزنده و محافظت از پا در برابر اشیاء خطرناک مهم باشد. بنابراین باید از کف های لاستیکی کاملاً صاف اجتناب شود.

راحتی جنبه اساسی همراه با تناسب صحیح.

بالشتک به جلوگیری از درد کمک می کند. به همین دلیل، کف پا با موادی مانند مموری فوم و یا پشم پوشانده می شود.

سایز تقریبا همیشه سایز صحیح یک دمپایی با کفش های روزمره مطابقت دارد. با این حال، آنها ممکن است متفاوت باشند و بنابراین همیشه توصیه می شود نظرات کاربران را بخوانید یا مستقیماً به فروشگاه بروید.