تلویزیون سامسونگ 55 اینچ فول اچ دی در جام جهانی گل کاشت

اینترنت اشیا روز به روز محبوب تر می شود، بنابراین اتصال آسان با دستگاه های مختلف دارای اینترنت در خانه به طور طبیعی به یک نیاز تبدیل می شود. می‌توانید در راه خانه از محل کار، فیلمی را با گوشی خود تماشا کنید و به محض ورود به خانه، بدون دردسر به تماشای آن در تلویزیون ادامه دهید.

شما همچنین می توانید تلویزیون سامسونگ 55 اینچ فول اچ دی هوشمند را به کنسول بازی خود متصل کنید تا بازی خود را به سطح بالاتری ببرید.

نحوه انتخاب تلویزیون بازی مناسب را در این مقاله مفید بیاموزید. تلویزیون های هوشمند سامسونگ مجهز به صفحه نمایش تلویزیون و فناوری صوتی نوآورانه و برنده جوایز هستند که به شما امکان می دهد از تصاویر شفاف، صدای سه بعدی عالی و طراحی در سطح جهانی لذت ببرید. اما این همه ماجرا نیست!

اگر به دنبال بهترین تلویزیون هوشمند برای کیفیت تصویر بی عیب، تجربه صوتی درخشان و بازی های فوق العاده روان هستید، Neo QLED 8K QN900B با نوآوری های پیشرو در بازار برای شما مناسب است.

Quantum HDR 2000 کیفیت واقعی و رنگ های غنی را به شما می دهد. از صدای Dolby Atmos® Super Surround با 8 بلندگوی اختصاصی و داخلی در چهار طرف تلویزیون لذت ببرید تا هر نفس وحشتناکی را دنبال کنید یا صدای غرش جمعیت را در سراسر زمین بشنوید. به علاوه، با صفحه نمایش ضد تابش، می توانید تصاویر عالی را از هر زاویه ای، در روز یا شب ببینید.

هم اکنون Neo QLED 8K QN900B را با تحویل رایگان و مرجوعی بخرید یا تمام تلویزیون های سامسونگ را در سامسونگ ایتالیا مرور کنید.

گزینه های تامین مالی نیز در دسترس هستند. تصمیم گیری برای خرید تلویزیون می تواند دشوار باشد، به خصوص زمانی که انتخاب بسیار گسترده باشد.

وضوح 4K یا 8K به چه معناست؟ کدام اندازه صفحه نمایش را انتخاب کنم؟ کدام تلویزیون می تواند به کنسول بازی شما متصل شود؟ برای انتخاب مدل تلویزیون مناسب خود، باید فاکتورهای مختلفی مانند وضوح، اندازه صفحه نمایش و نحوه استفاده از آن را بسنجید.

بیایید نگاهی به طیف وسیعی از تلویزیون‌های سامسونگ بیندازیم، این فروشگاه یک‌جا به شما کمک می‌کند ویژگی‌هایی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید تا بدانید هنگام مرور تلویزیون‌های جدید سامسونگ دقیقاً به دنبال چه چیزی باشید. پیدا کردن بهترین تلویزیون سامسونگ برای خانه شما هرگز آسان نبوده است.