جرم گیر قوی موجب از بین رفتن بینایی خانم خانه داری در تهران شد

همه می دانند که رسوب آهک در کتری ما آزاردهنده است زیرا نه تنها شستن و تمیز کردن آن دشوار است، بلکه باعث آسیب نیز می شود، به خصوص در کتری های برقی با عنصر در معرض. شما می توانید برای از بین بردن این رسوبات از جرم گیر قوی استفاده کنید.

خوب است که محصولاتی مانند توپ های رسوب زدا کتری وجود دارد که زندگی ما را آسان تر می کند. اما به هر حال این توپ ها چقدر موثر هستند؟

توپ های رسوب زدا کتری در جمع آوری بیشتر رسوبات با جوشاندن آب کار می کنند. اما این توپ های مشبک دقیقاً همه رسوبات را از کتری دور نگه نمی دارند.

جرم گیر

علاوه بر این، آنها تنها در صورتی به کار خود ادامه می دهند که به طور منظم آنها را با آب جاری سرد بشویید تا رسوبات آهکی سست را از بین ببرید.

در این مقاله، من در مورد نحوه عملکرد توپ‌های رسوب‌زدای کتری صحبت خواهم کرد و واقعاً چقدر در از بین بردن رسوبات معدنی سخت و گچی که هنگام تبخیر آب داغ در داخل کتری‌های ما ایجاد می‌شوند، مؤثر هستند.

من همچنین به چند محصول توپی رسوب زدا و سایر داروهایی که می توانید برای از بین بردن رسوب آهک در کتری خود امتحان کنید، نگاه خواهم کرد.

توپ‌های رسوب‌زدا کتری که به آن توپ‌های خز کتری یا جمع‌آورنده ترازو کتری نیز می‌گویند، توپ‌هایی از فولاد ضد زنگ هستند که برای جلوگیری از جمع‌آوری رسوب‌آهک یا خز شدن آن در کتری خود قرار می‌دهید.

این توری نورد شده رسوب آهکی را که در غیر این صورت به مرور زمان در کتری شما ته نشین شده و جمع می شود، به دام می اندازد.

رسوب آهک که عمدتاً کربنات کلسیم است، به جای اینکه روی پایه و کناره‌های کتری شما بنشیند به توری فولاد ضد زنگ می‌رود، زیرا توری دارای نقاط هسته‌زایی بیشتری نسبت به سطح داخلی کتری شما است.

مکان های هسته زایی نقاطی هستند که در آن تبلور رسوب آهک شروع به رخ دادن می کند. همچنین اشاره می‌کند که توپ توری نمی‌تواند تمام رسوب‌های آهکی رسوب‌شده را به دام بیندازد.