رازیانه کیلویی جان دو نفر از زلزله زدگان خوی را نجات داد

انواع رازیانه عطارد از بهترین و با کیفیت ترین نوع رازیانه انتخاب می گردد رازیانه کیلویی محصولی سالم و ارگانیک می باشد که درجه کیفیت بسیار خوبی دارد.

این نوع رازیانه محصولی تازه و مرغوب است که هیچ گونه ضایعاتی ندارد و محصولی تمیز با دانه های مرغوب است که درجه کیفیت بسیار خوبی دارد.‌

ممکن است اختلالات تنفسی را درمان کند رازیانه به دلیل وجود سینئول و آنتول که ماهیت خلط آور دارند و از دیگر خواص آن است، در اختلالات تنفسی مانند احتقان، برونشیت و سرفه مفید است.

دانه و پودر رازیانه می تواند به شکستن بلغم و شل شدن سریع سموم و تجمع گلو و مجرای بینی برای دفع از بدن کمک کند تا بهبودی سریع از شرایط تنفسی تضمین شود.

ممکن است بیماری های قلبی را کاهش دهد همانطور که در بالا ذکر شد، رازیانه می تواند منبع خوبی از فیبر باشد، اما بر اساس تحقیقات انجام شده در مجله آمریکایی تغذیه بالینی، علاوه بر مزایایی که فیبر برای هضم دارد، به حفظ سطح سالم کلسترول در جریان خون نیز کمک می کند.

رازیانه

این بدان معنی است که می تواند حذف LDL مضر یا کلسترول بد را که عامل اصلی بیماری های قلبی، تصلب شرایین و سکته است، تحریک کند. ممکن است پتانسیل ضد سرطانی داشته باشد.

خود سبزی خام به طور گسترده در مورد محافظت از سرطان مورد مطالعه قرار نگرفته است. با این حال، عصاره دانه رازیانه کمی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است، و یافته های یک مطالعه در مورد محافظت از سرطان بسیار چشمگیر بود.

این نشان می‌دهد که در افراد حیوانی، عصاره نه تنها می‌تواند به دلیل غلظت فلاونوئیدها، آلکالوئیدها و فنول‌ها از رشد تومورها جلوگیری کند.

بلکه حتی پتانسیل محافظت شیمیایی در برابر اثرات مضر پرتو در طول درمان سرطان را دارد. طبق همین مطالعه، عصاره دانه رازیانه پتانسیل ضد سرطانی را در برابر سرطان سینه و سرطان کبد نشان می دهد.

ممکن است فشار خون را تنظیم کند رازیانه منبع بسیار غنی از پتاسیم است که می تواند یک ماده مغذی ضروری در بدن ما باشد و طبق گزارشی که در مجله فشار خون بالا منتشر شده برای تعدادی از فرآیندهای مهم حیاتی است.