زیتون اسلایس فله زیر لفظی عروس 16ساله شمالی همه را متحیر کرد

وقتی صحبت از فیتونوترینت ها (مواد مغذی گیاهی) به میان می آید، زیتون اسلایس فله دارای آنتی اکسیدان های قوی و خواص ضد التهابی است که برخی از آنها منحصر به خود زیتون هستند.

به عنوان مثال، زیتون حاوی هیدروکسی تیروزول، یک ماده مغذی گیاهی است که ممکن است به جلوگیری از سرطان و از دست دادن استخوان کمک کند.

همچنین به نفع زیتون: تقریباً سه چهارم چربی زیتون اسید اولئیک است، یک اسید چرب تک غیراشباع برای سلامت قلب. زیتون حاوی اسید لینولئیک (یکی دیگر از اسیدهای چرب ضروری) و آلفالینولنیک اسید (یک اسید چرب امگا 3) است.

این غلظت بالای چربی خوببه این معنی است که زیتون ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد و به کاهش فشار خون کمک کند.

زیتون

مطالعات نشان می دهد که زیتون همچنین ممکن است برای بسیاری از اعضای بدن از جمله سیستم تنفسی، عصبی، ایمنی، التهابی و گوارشی فواید سلامتی داشته باشد. آیا آماده اید زیتون را در منوی خود بگنجانید؟ در اینجا 10 راه عالی وجود دارد.

1. با ترکیب زیتون بدون هسته (ترجیحاً اسپانیایی یا یونانی)، کیپر، جعفری تازه، آب لیمو، سیر تازه و پونه کوهی، یک زیتون زیتون درست کنید.

در غذاساز فرآوری کنید تا مخلوط و غلیظ شود، در صورت لزوم کمی روغن زیتون به آن اضافه کنید تا پوره ایجاد شود. (یا غذای شبکه غذای Kitchens’ Kalamata Olive Tapenade را امتحان کنید.)

2. در غذاهای پاستا، برنج و کینوآ بریزید.

3. قبل از پخت به مواد چاشنی و سس اضافه کنید.

4. با سالاد ماهی تن، مرغ و خرچنگ مخلوط کنید. (آنها را در این سالاد تن ماهی امتحان کنید.)

5. قبل از پخت روی پیتزاها و نان های پهن بچینید یا به بروشتا اضافه کنید.

6. هوموس را تا کنید و با سبزیجات تازه سرو کنید.

7. پنیر کوتیج را هم بزنید و با قاشق روی سیب زمینی های پخته بریزید. (یا زیتون ها را تکه تکه کنید و روی سیب زمینی های آب پز بپاشید.)

8. با کیپر به سس گوجه فرنگی اضافه کنید تا سس پوتانسکا فوری ایجاد شود. (یا پاستا پوتانسکا الی کریگر را امتحان کنید.)

9. با پنیر خامه ای سبک پوره کنید تا رویه کراکر سریعی داشته باشید.

10. داخل تخم مرغ، املت و فریتاتا بریزید.