سیب قرمز مراغه و تاثیر مثبت آن بر درمان پوکی استخوان

سیب قرمز مراغه به عنوان یک غذای فوق‌العاده شناخته می‌شود.

در اینجا دلیل علمی برای اثبات مزایای سلامتی چشمگیر آن آورده شده است.
به درستی می گویند یک سیب در روز دکتر را دور نگه می دارد میوه ای که با تعدادی ویتامین و فواید تغذیه ای همراه است به تمیز کردن سیستم بدن، تقویت ایمنی، افزایش گرسنگی کمک می کند و پوست قرمز و درخشانی را که همیشه آرزویش را داشتید به شما می دهد.

سیب انباری از آنتی اکسیدان ها است و سرشار از ویتامین C، پتاسیم، پلی فنول ها و فلاونوئیدها است.

برای استفاده حداکثری از سیب، پوست آن را جدا نکنید.

پوست زرشکی بیرونی پر از فواید سلامتی است و راز این ابر غذا در اینجاست پوست یک سیب به تنهایی دو تا شش برابر بیشتر از گوشت میوه فعالیت آنتی اکسیدانی به شما می دهد.

سیب

هنوز متقاعد نشده اید که چه چیزی سیب را به یک غذای فوق العاده تبدیل می کند؟ نگران نباشید، در اینجا مزیت سلامتی وجود دارد که باعث می شود سیب های بیشتری را در سبد مواد غذایی خود پر کنید:

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه خوردن می تواند به کاهش وزن شما کمک کند؟ به نظر می رسد، خوردن سیب به شما کمک می کند تا آن کیلوهای اضافی را که آرزوی کاهش آن را داشتید، از دست بدهید.

مطالعات نشان داده اند که خوردن یک سیب قبل از غذا باعث می شود احساس سیری بیشتری کنید.

همچنین مشخص شد افرادی که قبل از غذا یک سیب می‌خورند نسبت به همسالان خود کالری کمتری مصرف می‌کنند.

مطالعه دیگری توسط Food One Tech Company Limited، کره نشان داد که مکمل های محصولات سیب مانند تفاله سیب (باقی مانده) و کنسانتره آب سیب ممکن است به سرکوب وزن بدن کمک کند.

همچنین پروفایل لیپیدی را در موش های چاق ناشی از رژیم غذایی بهبود می بخشد.

سیب به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کمک می کند.

مطالعه ای که توسط گروه تغذیه، دانشکده بهداشت عمومی هاروارد انجام شد، نشان داد که مصرف میوه های کامل مانند سیب، زغال اخته، انگور به طور قابل توجهی با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط است، در حالی که مصرف بیشتر آب میوه با خطر بالاتری همراه است.