ماشین شارژی دو موتوره موجب تصادف شدید در جاده کوهستانی شد

ماشین شارژی دو موتوره یک مفهوم نسبتاً جدید در دنیای صنعت خودرو است. اگرچه برخی از شرکت‌ها کل مدل خودروهای خود را بر مبنای فعال بودن و استفاده از برق قرار داده‌اند برخی نیز خودروهای هیبریدی را ارائه می‌کنند که هم از برق و هم از گاز استفاده می‌کنند.

یک خودروی الکتریکی مانند نیسان لیف، فورد فوکوس الکتریک یا تسلا مدل S، شورولت ولت یک راه عالی برای شماست که نه تنها در هزینه خود صرفه جویی کنید بلکه به یک محیط سالم و پایدار کمک کنید.

اتومبیل‌ها مقدار زیادی گازهای گلخانه‌ای تولید می‌کنند که به اتمسفر طبیعی ما پرتاب می‌شود و ما را در برابر مواردی مانند آلودگی و گازهای گلخانه‌ای آسیب‌پذیر می‌کند.

ماشین برقی

 

برای کمک به محیطی که در آن زندگی می کنیم، یک خودروی برقی گام بزرگی به جلو است.  با خرید یک خودروی برقی می توانید یارانه های دولتی را نیز برای حفظ محیط زیست دریافت کنید.

اگرچه ممکن است در نهایت هزینه بیشتری برای وسیله نقلیه خود بپردازید، اما نکات مثبت تا حد زیادی بر نکات منفی آن سایه افکنده است.

با این حال، هنوز دو جنبه وجود دارد که باید در مورد سرمایه گذاری در یک وسیله نقلیه الکتریکی فکر کنید. خودروهای برقی انرژی مورد نیاز خود را از باتری های قابل شارژی که در داخل خودرو نصب شده اند تامین می کنند.

این باتری ها نه تنها برای تامین انرژی خودرو بلکه برای عملکرد چراغ ها و برف پاک کن ها نیز استفاده می شوند. باتری خودروهای برقی بیشتر از خودروهای بنزینی معمولی است.

این همان نوع باتری هایی است که معمولاً هنگام راه اندازی موتور بنزینی استفاده می شود. تنها تفاوت در این است که در خودروهای برقی تعداد بیشتری از آنها وجود دارد که برای تامین انرژی موتور استفاده می شود.

یک خودروی برقی می تواند راهی عالی برای شما به عنوان یک مصرف کننده برای صرفه جویی در هزینه بنزین باشد. با این حال، دلایل بسیار متفاوتی وجود دارد که چرا باید در فناوری مدرن امروزی روی یک خودروی الکتریکی سرمایه‌گذاری کنید.

خودروهای برقی کاملاً با برقی که شما فراهم می‌کنید شارژ می‌شوند، به این معنی که دیگر نیازی به خرید بنزین ندارید. رانندگی با خودروهای مبتنی بر سوخت می تواند سوراخی در جیب شما ایجاد کند زیرا قیمت سوخت در تمام دوران بالا رفته است.