ممنوعیت حمل اسباب بازی تفنگ تک تیرانداز در شهر نیویورک سیتی آمریکا!!

بخش 272 از عنوان 15 قانون مقررات فدرال در مورد تجارت و تجارت خارجی (15 CFR 272) بیان می کند که هیچ شخصی نباید اسلحه گرم تولید کند، وارد تجارت کند، کشتی، حمل و نقل کند، یا هر گونه اسباب بازی مشابه یا بدلی دریافت کند.

از مشخصات خوب اسباب بازی تفنگ تک تیرانداز شامل مواردی همچون نوک نارنجی، پلاگین بشکه نارنجی، رنگ روشن نارنجی ایمن بیرونی کل اسباب بازی یا ساختار شفاف باشد.

نیویورک سیتی، واشنگتن دی سی، شیکاگو و بخش‌هایی از میشیگان استفاده از اسلحه‌های هوایی را کاملاً ممنوع کرده‌اند.

در شهر نیویورک، از سال 2003، فروش اسلحه های اسباب بازی ماکت با یک سال زندان به اضافه 1000 دلار مجازات می شد. شیکاگو با دستورات خود حتی فراتر می رود و استفاده از اسلحه شبیه یا ماکت (مانند تفنگ اسباب بازی، تفنگ بادی) در ملاء عام جرم تلقی می شود.

اگر در شیکاگو از یک تفنگ اسباب‌بازی یا اسلحه ماکت برای ارتکاب جرم استفاده شود، با آن فرد طوری رفتار می‌شود که انگار واقعاً از یک سلاح گرم واقعی استفاده کرده است.

یا تقلید سلاح گرم، یا ادعای ممنوعیت فروش یا ساخت اسلحه bb، پینت بال، یا تفنگ هوا سافت توسط قانون فدرال ممنوع است.

در مورد اینکه آیا تفنگ های اسباب بازی برای بازی کودکان مناسب هستند یا نه، اختلاف نظر وجود دارد.

برخی افراد معتقدند که می توانند خشونت را تشویق کنند.

در سال 2007، دپارتمان بریتانیا برای کودکان، مدارس و خانواده ها که بین سال های 2007 و 2010 وجود داشت به پسران جوان توصیه کرد که تشویق شوند با تفنگ های اسباب بازی بازی کنند، زیرا آنها را تشویق به یادگیری و رشد آنها می کند.

با این حال، اتحادیه ملی معلمان در انگلستان این توصیه را مورد انتقاد قرار داده و استدلال می‌کند که تفنگ‌های اسباب‌بازی «نماد پرخاشگری» است و تشویق پسران به بازی با آنها، کلیشه‌های جنسیتی را تقویت می‌کند.