نحوه انتخاب کوله پشتی یا کیف مدرسه

با شروع یک سال تحصیلی جدید، مهم است که برای اولین روز آماده شوید. و این می تواند با داشتن کوله پشتی یا کیف مناسب برای مدرسه شروع شود. اهمیت کوله پشتی یا کیف مدرسه را نادیده نگیرید. از مهدکودک تا سال آخر، این وسایل ضروری روزمره، ذخیره‌سازی لازم برای وسایل دانش‌آموز شما را فراهم می‌کنند.

قیمت و خرید کوله پشتی چرم مدل DZ57 | چرم بارز

صادرات کیف

انواع کوله پشتی و کیف

شما می توانید چندین سبک مختلف از کوله پشتی و کیف دخترانه را پیدا کنید که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی برای انتخاب هستند. این شامل:

کوله پشتی
این طرح کلاسیک است که بیشتر دیده می شود. اکثر آنها دو بند دارند تا به پخش یکنواخت وزن کیف در سراسر بدن کمک کنند. برخی از کیف ها که به عنوان کوله پشتی زنجیر شناخته می شوند، دارای یک بند هستند که در اطراف تنه منحنی است. انواع مختلفی از کوله پشتی ها با ویژگی های متمایز وجود دارد:

کوله پشتی لپ تاپ آکادمیک: این کوله ها می توانند گزینه مناسبی برای کلاس درس باشند. این کوله پشتی ها دارای فضای ذخیره سازی زیادی هستند. آنها همچنین می توانند جیب هایی برای سازماندهی و تسمه های شانه دار برای راحتی داشته باشند.
کوله پشتی در فضای باز: اینها کوله های روز بادوام هستند که برای مقاومت در برابر عناصر ساخته شده اند. این کیف ها دارای تسمه های قابل تنظیم و محفظه های متعدد برای ذخیره سازی بهینه هستند.
کوله پشتی ورزشی: این کیف ها برای ورزشکارانی که مستقیماً از کلاس درس به زمین بازی می روند عالی هستند. این کوله پشتی ها که با توجه به ورزش طراحی شده اند، فضای بیشتری را برای تجهیزات فراهم می کنند.

Oem Odm Factory Twinkle Unbranded Laptop Backpack With Usb Port - Buy Laptop Backpack,Laptop Backpack Usb,Unbranded Laptop Backpack Product on Alibaba.com
کوله پشتی مشبک: این کوله پشتی ها به شما این امکان را می دهند که وسایل خود را با یک پارچه مشبک طراحی شده مخصوص هوادهی کنید. این کیف ها همچنین به شما این امکان را می دهند که همه چیز داخل کیف را در معرض دید قرار دهید.
کیف دافل
این می تواند یک مدل کیف محبوب برای دانش آموزانی باشد که وسایل زیادی برای حمل دارند. کیسه استوانه ای می تواند بیشتر از وسایل مدرسه را در خود جای دهد. کیف دافل همچنین می‌تواند لباس‌های اضافی یا وسایل سبک را برای ورزش‌های بعد از مدرسه ذخیره کند.

کیف های شانه ای
این مدل کیف یک کیف بزرگ است که روی یکی از شانه های خود می پوشید. این کیف‌ها می‌توانند در بین دانش‌آموزان در حال حرکت محبوب باشند، زیرا می‌توانند آن را روی شانه‌های خود آویزان کنند و به راحتی به موارد دسترسی داشته باشند.

کوله پشتی بند کشی
این کیسه ها که به نام کیسه های گونی نیز شناخته می شوند، دارای طراحی از بالا با سیستم های بسته شدن بند کشی هستند. این طناب‌ها به‌عنوان تسمه‌هایی عمل می‌کنند که تناسب سفارشی را فراهم می‌کنند. کوله پشتی های کشی می توانند دارای جیب های زیپ دار برای نگهداری وسایل کوچک و جیب های توری برای ذخیره سازی سریع باشند.

پک های کمر
فقط نیاز به حمل وسایل ضروری دارید؟ بسته های کمری که به عنوان بسته های فانی نیز شناخته می شوند، فضای کافی را در اختیار شما قرار می دهند تا فقط وسایل ضروری را ببندید. بند قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که آن را بادی یا دور کمر بپوشید.

مواد
پارچه های مصنوعی یک انتخاب محبوب برای کوله پشتی و کیف تکه دوزی با پارچه های مبلی است، به خصوص برای دانش آموزان جوان. این مواد می توانند سبک، مقاوم در برابر آب و به راحتی تمیز شوند. این می تواند کمک کند کوله پشتی شما برای استفاده روزمره خوب به نظر برسد.

Polyester Laptop Bags, Rs 450 Super Creative Graphic Services Private Limited | ID: 7297809912سازمان
این یکی از مهمترین موارد در انتخاب کوله پشتی یا کیف چرم است. شما می خواهید مطمئن شوید که فضای کافی برای حمل همه لوازم و کتاب های خود دارید.

یک محفظه اصلی بسیار بزرگ، فضای کافی را برای چندین کتاب یا نوت بوک بزرگ فراهم می کند.
جیب های سازمانی به عنوان فضایی برای نگهداری خودکار، مداد، تلفن همراه و غیره، راحتی را فراهم می کنند.
اکثر کوله پشتی ها دارای آستین لپ تاپ هستند. این می تواند محافظت بیشتری برای لپ تاپ یا تبلت شما ارائه دهد. مطمئن شوید که دستگاه شما در آستین قرار می گیرد. برخی از لپ تاپ ها بزرگتر از بقیه هستند.
یک قسمت جیبی که برای بطری های آب طراحی شده است. این به شما این امکان را می دهد که در حین رفتن از کلاسی به کلاس دیگر هیدراته بمانید.

طرح
کوله‌پشتی‌ها و کیف‌ها با ویژگی‌های طراحی متنوعی عرضه می‌شوند که به افزایش تجربه مدرسه روزانه شما کمک می‌کند.

بند شانه بخش مهمی از هر کوله پشتی یا کیف چرم طرح دار است. این جایی است که بیشتر وزن استراحت می کند. تسمه های محکم به تحمل صحیح بار و توزیع وزن کمک می کند. به طور معمول دو نوع بند شانه وجود دارد:

پد دار: این ویژگی رایج در بسیاری از کوله پشتی ها است. کمی بالشتک در پدهای شانه به بهبود سطح راحتی در حین استفاده کمک می کند.
قالب گیری تزریقی: این تسمه ها به ایجاد بالشتک و ارائه انعطاف پذیری در صورت نیاز کمک می کنند. این بالشتک محافظ به کاهش فشار کمک می کند.
برای کمک به کاهش فشار روی شانه ها و کمر، برخی از کوله پشتی ها دارای بند کمر، بند سینه یا هر دو هستند. در نظر بگیرید که چگونه:

بند کمر می تواند به توزیع یکنواخت وزن کمک کند.
تسمه های جناغی کمک می کند تا تسمه های شانه را به هم بچسبانند تا فشار از روی شانه های شما برداشته شود.

Innovator Backpack – GULU Madeفراموش نکنید که یک پنل پشتی را در نظر بگیرید. اگر با کوله پشتی می روید، پشت شما دائماً با کیف شما در تماس است. یک پنل پشتی بالشتکی می تواند راحتی بیشتری را فراهم کند. چند پنل پشتی برای انتخاب وجود دارد:

پر شده: این یک ویژگی مشترک است. بالشتک فوم می‌تواند به حفظ راحتی پشت شما کمک کند. همچنین مانعی بین پشت شما و محتویات کوله پشتی شما ایجاد می کند.
بالشتک شده با کانال فرورفته: این یک سبک از پنل پشتی است که ممکن است تناسب راحت تری را ارائه دهد، به خصوص اگر بارهای سنگین حمل می کنید.
برخی از کوله پشتی ها و کیف ها با تزئینات بازتابنده در دسترس هستند. این ویژگی ایمنی به ویژه برای دانش آموزانی که به مدرسه یا کلاس رفت و آمد می کنند مفید است.