نخستین لامپ یو وی با قابلیت منعطف شدن در جهات مختلف تولید شد!

لامپ های رشته ای و یو وی در کجا استفاده می شود؟ کاربرد اصلی لامپ های رشته ای در محیط های مسکونی، برای روشنایی داخلی، به لطف نور سفید بسیار گرم 2700K.

این فناوری روشنایی لامپ یو وی نیست به دلیل طول عمر کوتاه و کم معمولاً در تجارت استفاده نمی شود.

چرا از تنگستن در لامپ های رشته ای استفاده می شود؟

تنگستن به این دلیل استفاده می شود که فلزی با بالاترین نقطه ذوب است. در اثر، incance با جریان الکتریکی که هزاران درجه گرم می شود کار می کند نور ساطع می کند.

رشته داخل مقاومت در برابر جریان الکتریکی lAn LED-دیود ساطع نور به اختصار LED در فرانسوی، اما معمولاً LED برای دیود ساطع نور نامیده می شود به زبان انگلیسی یک جزء نوری الکترونیکی است که ساطع می کند.

نور زمانی که جریان مستقیم از آن عبور می کند. بنابراین، یک لامپ LED رشته ای ندارد، بر خلاف لامپ رشته ای، اما ساخته شده است لایه هایی از چندین ماده نیمه هادی که هستند نیترید آلومینیوم و فسفید گالیم.

این مواد، با عدم مقاومت در برابر جریان، امکان اجتناب از آن را فراهم کنید از دست دادن انرژی در هنگام ایجاد نور در واقع، الکترون های اضافی با اتم های باردار برخورد می کنند.

به طور مثبت، هنگامی که جریان الکتریکی از لایه ها عبور می کند نیمه هادی ها که انرژی را به شکل آزاد می کنند. بنابراین، لامپ های LED تمام انرژی را مصرف می کنند.

لامپ های ال ای دی در مقایسه با لامپ های ال ای دی چه مزایایی دارند؟

مهتابی؟ مزیت اصلی یک لامپ LED بدون شک بهره وری بالای انرژی آن است زیرا همانطور که قبلا دیده شد هیچ انرژی از دست نمی رود.

بنابراین، با تکنولوژی LED، مدت زمانپ کارکرد یک لامپ تقریباً به 35000 تا 50000 ساعت می رسد، یعنی طول عمر

35-50 بار در مقایسه با یک لامپ استاندارد گسترش یافته است.

این به این معنی است که در دراز مدت، با هزینه های کم نگهداری و بازگشت سرمایه هزینه خرید اولیه، به طور کلی بالاتر، کمتر از یک سال.