نسل جدید درب ضد سرقت نئوکلاسیک مجهز به اکسس کنترل کار را برای سارقان قدری پیچیده کرد

یکی دیگر از گزینه های بسیار مدرن و موثر برای محافظت از درب ها از سرقت، سیستم های کنترل دسترسی و قفل الکترونیکی درب است.

به عنوان مثال، اسکنرهای ورید، اسکنر عنبیه یا حتی اسکنر اثر انگشت وجود دارند که نقش کلیدی در امنیت دارند.

درب ضد سرقت نئوکلاسیک با دارا بودن پیشرفته ترین موارد امنیتی این اطمینان را در شما برای جلوگیری از سرقت بوجود می آورد تا از خرید خود راضی باشید.

با این گزینه ها، دسترسی افراد غیرمجاز ممنوع می شود. حتی افرادی که فقط در زمان‌های معینی مجاز به دسترسی هستند، می‌توانند بدون هیچ گونه مصالحه‌ای در سیستم امنیتی ادغام شوند.

به این ترتیب می توان ثابت کرد که این افراد فقط برای مدت معینی مجاز هستند. سایر مزایای کنترل دسترسی هر زمان که بخواهید می توانید وارد شوید.

بنابراین، فراموشی ابدی کلیدها مربوط به گذشته است. همچنین دیگر لازم نیست نگران گم شدن کلید خود باشید.

بعلاوه با استفاده از تکنولوژی روز، می توانید درهای ورودی خود را در هر نقطه از جهان نظارت کنید.

برای این منظور، طیف گسترده ای از سیستم های نظارت تصویری در دسترس است که تصاویر را می توان از آنها، از جمله به طور مستقیم به تلفن هوشمند خود، منتقل کرد.

همچنین ویژگی‌های مختلف اعلان وجود دارد که به محض حرکت در درها یا مکان‌های دیگر فعال می‌شوند. نظارت تصویری مناسب می تواند به طور مستقیم از طریق شناسایی فوری از سرقت جلوگیری کند.

اگر پیشگیری امکان پذیر نباشد، حداقل فرصتی وجود دارد که در بررسی های بعدی سهم قابل توجهی در روشن شدن وضعیت داشته باشیم.

نظارت تصویری نه تنها در خیابان، بلکه در داخل خانه نیز امکان پذیر است. با این حال، باید مراقب سیستم های دوربین مداربسته باشید.

قوانین حفاظت از داده های مختلفی وجود دارد. این تضمین می کند که نظارت تصویری را نمی توان در همه جا و خودسرانه نصب کرد. خوشحال می شویم در این زمینه مشاوره جامعی به شما ارائه دهیم.