نگاه متخصصان به چرم مصنوعی و تولید محصولات نوین چرم!

چرم مانند سنگ، چوب و پشم یک محصول طبیعی است این یک کالای ارزشمند در طول تاریخ بوده است تمام سبک های رنسانس اولیه، به ویژه اسپانیایی و انگلیسی، اثاثه یا لوازم داخلی چرم مصنوعی را ترجیح می دادند.

تکنیک‌های برجسته‌سازی، ابزارآلات، نقاشی و تذهیب چرم توسط صنعتگران اسپانیایی در قرن‌های 16 و 17 منتشر شد در تمام این دوره، انواع مبلمان با چرم پوشانده می شد و با نقش های تزئینی سر میخ پوشانده می شد شما می توانید بر اساس قیمت چرم طبیعی مبل دلخواه خود را انتخاب کنید.

چرم

در قرن هجدهم، هنر نگهداری از پوست و دباغی کردن آن به صورت یک تجارت قدیمی و معتبر تبدیل شده بود فرآیند دباغی تقریباً یک سال به طول انجامید و با پوشاندن پوست با روغن و گریس و سپس خراشیدن و پا زدن روی پوست تکمیل شد.

در اواخر سبک لویی چهاردهم، پوست های اکسید و گوساله مورد علاقه بود و چرم بز ظریف اغلب توسط چیپندیل و طراحان بعدی استفاده می شد در آن زمان، مانند امروز، پوست گاو به دلیل در دسترس بودن، استحکام و اندازه پوست، منبع اصلی چرم بود.
ویژگی های چرم و رابطه مستقیم آن با قیمت محصولات نوین چرم را کامل مطالعه کنید.
از دیدگاه مصرف‌کننده، خرید مبل چرمی می‌تواند «بدون فکر» به نظر برسد هیچ الگوی پارچه ای برای انتخاب وجود ندارد، که تصمیمات تزئینی را برای افرادی که طراحی به چالش می کشند ساده می کند همچنین درست است که چرم با کیفیت دارای خواصی است که می تواند آن را بر بسیاری از پارچه ها برتری دهد موارد زیر را در نظر بگیرید:

دوام چرم گوسفندی بیشتر از پوشش های پارچه ای است عمر مفید فوق العاده طولانی دارد پاره نمی شود و دوباره به اندازه سایر مواد روکش استحکام دارد حتی در امتداد خطوط درز مقاوم در برابر آتش است و هیچ بخار سمی از خود ساطع نمی کند، حتی در صورت قرار گرفتن در معرض گرمای شدید.

محصولات چرمی تمام دانه مدرن ترک نمی‌خورند یا پوسته نمی‌شوند چرم با کیفیت بدون افتادگی کشیده شده و شکل خود را حفظ می کند.

  • منابع:
    1. Leather Sales Education Guide – Part 1
  • تبلیغات: 
    1. سیستم ایرواشر
    2. واردات انواع ماهی تیلاپیا در ایران
    3. قیمت ظروف مسی فیروزه کاری در بازار تهران
    4. مرکز خرید شترمرغ پرواری زنده