ویژگی های عملکردی چرم های مشتق شده از حیوانات هستند.

در مورد جیوه نقره ای با چگالی 14 چرم های گیاهی ساخته شده از ضایعات غذایی مانند برگ آناناس یا پوسته نارگیل، این ماده نمی تواند با استحکام، دوام و ثبات رنگ مورد نیاز چرم عمل کند، مگر اینکه با پلیمرهای مصنوعی (پلاستیک) مخلوط شود تا تقویت یا ایجاد شود این خواص بنابراین، در واقعیت، “چرم” گیاهی به طور معمول “چرم” گیاهی و پلاستیکی است.

در مورد کت چرم دخترانه کوتاه میسلیوم، آنها با ساختار ریشه قارچ رشد می کنند و مواد دیگری را برای ایجاد یک ماده کامپوزیت مخلوط می کنند برای Mycoworks، این ماده خاک اره است، اما طیف وسیعی از مواد را می توان با اعتبارهای محیطی متفاوت استفاده کرد.

میسلیوم کامپوزیت ظرف کریستال می تواند استحکام بهتری ارائه دهد، اما این مواد هنوز در حال توسعه برای دستیابی به ویژگی های عملکردی چرم های مشتق شده از حیوانات هستند.

در مورد سرویس آرکوپال چرم حیوانات، کلاژن پروتئین فوق العاده در پوست و پوست است که استحکام و دوام فوق العاده ای را ارائه می دهد با این حال، این نیز درست است که پوست و پوست حیوانات با استفاده از چندین ماده شیمیایی (که سمیت آنها متفاوت است) دباغی می شود چرم نهایی اغلب با یک لایه نازک از پلیمر مصنوعی پوشانده می شود تا مقاومت در برابر آب و دوام را افزایش دهد.

کارشناسان صنعت چرم، همراه با کاربران نهایی مانند آنیا هیندمارچ و بیل امبرگ، می گویند، بر اساس بیان شده در بالا، تجزیه و تحلیل «چرم ها» باید انجام شود بنابراین، برای مثال، آیا منطقی است که یک محصول جانبی حیوانی (پوست و پوست، که اگر صنعت گوشت وجود نداشت) با یک جایگزین پلاستیکی جایگزین شود؟ کمپین چرم راستی که هیندمارچ و امبرگ از آن حمایت می کنند، این سوال را مطرح می کند.

  • منابع:
    1. Fashion’s Leather Misinformation Problem And Why ‘Vegan’ Doesn’t Mean ‘Sustainable’
  • تبلیغات: 
    1. آیا تا بحال ماهیان کشمش خوار دیده اید؟
    2. با خوردن سیب صاحب پوست شفاف شوید
    3. با رعایت ده نکته مهم همیشه شاد بمانید
    4. دستکش لاتکس عامل رواج کرونا در جهان بود