ویژگی های کیف پول

نظرات زیادی در مورد بهترین یا مهم ترین ویژگی های کیف پول مردانه وجود دارد. بیایید هر یک از آنها را بررسی کنیم و در مورد اینکه چه زمانی مفید هستند یا نه صحبت کنیم. ما همچنین به طور خلاصه در مورد دوام هر ویژگی یا اینکه چرا آنها ممکن است مشکل ایجاد کنند صحبت خواهیم کرد. سپس، پس از خواندن این حمله کوتاه به ویژگی‌ها، می‌توانید تصمیم بگیرید که واقعاً چه چیزی در کیف پول می‌خواهید در مقابل آنچه که طراحان و بازاریابان می‌خواهند به شما بفروشند.

13 برند لوکس و برتر کیف پول مردانه

صادرات کیف

تقسیم کننده قبض
اگر یک کیف پول با یک جیب نقدی در مقابل گیره پول دارید، ممکن است یک تقسیم کننده صورتحساب نیز بخواهید. اساساً دو جیب نقدی در اختیار شما قرار می‌دهد تا اسکناس‌های کوچک خود را در یک طرف و بزرگ‌تر را در طرف دیگر قرار دهید یا مقداری پول را برای استفاده‌ای خاص در مقابل چیزی که می‌توانید آزادانه خرج کنید، جدا نگه دارید.

نقطه ضعف جداکننده صورتحساب این است که یک لایه مواد اضافی اضافه می‌کند و کیف پول شما را کمی ضخیم‌تر از آن چیزی است که تنها با یک جیب پول وجود دارد. به دلیل اندازه مورد نیاز، آنها اغلب در کیف پول های بزرگتر مانند کیف پول های تریفلد یافت می شوند.

حلقه های زنجیر
آه … زنجیر کیف پول. چقدر دلم برای دهه 90 تنگ شده اما حتی اگر دهه 90 نیست، زنجیرهای کیف پول دو هدف را دنبال می کند. آنها ظاهر جالبی دارند و به حفظ امنیت کیف پول شما کمک می کنند. جیب برها از مردان با زنجیر کیف اجتناب می کنند. افرادی که کیف پولشان را به لباس‌هایشان بسته‌اند، اهداف بسیار آسان‌تری دارند. حتی اگر ظاهر یک زنجیر را دوست ندارید، می توانید یک زنجیر کوتاه برای دور زدن حلقه کمربند خود تهیه کنید. به سختی دیده خواهد شد.

البته یک زنجیر کیف پول برای اتصال به یک حلقه زنجیر نیاز دارد. بررسی کنید که حلقه کیف شما محکم با چرم تقویت‌شده اطراف آن چسبیده باشد تا وقتی زنجیر را می‌کشید، حلقه بیرون نخورد یا چرم پاره نشود.

کیسه های سکه و کلید
اگر می‌خواهید چند سکه برای ماشین خودکار یا پارکومتر حمل کنید، اما نمی‌خواهید آن‌ها در جیب‌تان بچرخند، می‌توانید کیف چهل تیکه با پارچه مبلی  بدوزیم و یا یک کیف پول با کیسه سکه بخرید. اغلب در آستر جیب پول با زیپ یا تاشو قرار می گیرند، سکه های شما را در یک نقطه آماده نگه می دارند. همچنین می توانید از آن برای حمل و نقل ایمن سیم کارت استفاده کنید.

به همین ترتیب، اگر متوجه شدید که مکرراً بیرون از ماشین یا خانه خود را قفل می‌کنید، می‌توانید یک کلید اضافی در کیف پول خود قرار دهید و در جیب خود محکم کنید. نیازی نیست نگران تماس با قفل ساز باشید، مگر اینکه کیف پول خود را پشت درهای قفل شده رها کنید.

مانند سایر جیب های اضافی، مواد اضافی مورد نیاز برای تشکیل جیب به حجم کیف پول شما اضافه می شود.

مشخصات، قیمت و خرید کیف پول زنانه چرم دیاکو مدل 315 | دیجی‌کالانوارهای الاستیک
باندهای الاستیک را می توان برای بسته نگه داشتن کیف پول و کیف چرم زنانه از پلی کربنات به عنوان ذخیره سازی دسترسی سریع برای کارت ها و پول نقد در قسمت بیرونی کیف شما استفاده کرد. آنها ایده خوبی هستند، اما…

الاستیک کشیده می شود. با گذشت زمان، بند بیشتر و بیشتر شل می شود و در نهایت غیر قابل استفاده می شود. همچنین می تواند از بین برود و پاره شود. این نقطه ضعف تقریباً هر کیف پولی خواهد بود. همچنین خیلی شیک به نظر نمی رسد. چه کسی می خواهد صورتحساب های خود را جمع کند تا آنها را زیر یک باند قرار دهد؟ گیره های پول و جیب های بیرونی راه بسیار بهتری هستند.

گیره های بیرونی
این گیره ها متفاوت از گیره های پول هستند، این گیره ها برای اتصال کیف پول به یک کمربند یا بند یا برای چسباندن وسایل دیگر مانند کلید یا جعبه قرص به کیف پول شما هستند. احتمالاً فقط برای موارد خاصی از اینها استفاده خواهید کرد. شاید یک کیف پول جا کلیدی بخواهید و بخواهید فوب ماشین خود را به بیرون وصل کنید. شاید بخواهید زمانی که در حال دویدن یا شنا هستید کیف پول خود را دور گردن خود حمل کنید.

هر زمان که کیف پولی با گیره بیرونی می‌خرید، بررسی کنید که گیره چقدر محکم است و چقدر محکم به کیف پول وصل شده است. گیره اگر از کیف پاره یا پاره شود هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت.

همه چیز که باید درباره کیف پول چرم بدانیمجیب های بیرونی
ما جیب های بیرونی را برای نگهداری کارت های دسترسی سریع یا چند اسکناس تا شده دوست داریم. می توانید بدون باز کردن کیف پول چرم طبیعی زنانه خود به آنچه نیاز دارید برسید. گاهی اوقات، حتی نیازی نیست که کیف پول خود را از جیب خود بیرون بیاورید تا کارت را بازیابی کنید و آن را در جای خود قرار دهید.

برخی از نقاط ضعف وجود دارد. 1) باید اسکناس های خود را به یک سوم تا کنید تا در یک جیب بیرونی قرار گیرند. پول نقد جمع شده خیلی خوب به نظر نمی رسد. 2) هر کارتی که در قسمت بیرونی کیف شما باشد، بیشتر از کارت های داخل کیف در معرض سایش قرار می گیرد. کارت پر استفاده شما سریعتر از کارت های دیگر خراشیده می شود. 3) ممکن است نیازی به استفاده از آن یا دو کارت دسترسی سریع نداشته باشید که ممکن است فکر کنید. با توجه به اینکه اکثر فروشگاه ها و امکانات کارت عضویت خود را صادر می کنند، اغلب از نشان دادن کارت آنها قبل از پرداخت سود می برید.

فرض کنید اغلب از دو فروشگاه مختلف خرید می کنید و بنزین خود را از یک زنجیره تامین می کنید. همه آنها کارتهای تخفیف مخصوص به خود را دارند. بنابراین، به جای بیرون کشیدن فقط یک کارت از جیب خارجی دسترسی سریع خود برای پرداخت در هر سه مکان، به سه «کارت دسترسی سریع» دیگر نیز نیاز دارید. شما همچنین ممکن است تمام کیف پول خود را در بیرون داشته باشید!

شناسه ویندوز
پنجره های شناسه زمانی مفید هستند که معمولاً فقط نیاز به نشان دادن یک شناسه دارید. می توانید کیف پول خود را بیرون بیاورید، صورت خود را فلش بزنید و در راه باشید. اگر یک پنجره شناسه خارجی دارید، حتی نیازی به باز کردن کیف پول خود ندارید.

اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی باید نشان کار خود را در صبح و شناسنامه خود را هنگام توقف در فروشگاه برای سرماخوردگی بعد از کار نشان دهید؟ کدام شناسه را در پنجره می گذارید؟ اگر در کلاس های شبانه نیز شرکت می کنید و کارت دانشجویی برای همراه داشتن داشته باشید، چه؟ اگر مجبور هستید چندین شناسه را از جیب کیف خود بیرون بیاورید، می توانید از پنجره ID رد شوید و همه آنها را در جیب ذخیره کنید.

اگر پنجره شناسنامه برای شما مناسب است، به خرید کیف پولی با پنجره داخل آن فکر کنید. پنجره های بیرونی در معرض خراش، فرورفتگی و پارگی هستند. پنجره های داخلی بسیار بهتر محافظت می شوند.

چرم نگار | دسته‌های محصولات | کیف پول مردانهکلیپ های پول
گیره های پول زمانی مفید هستند که می خواهید یک کیف پول نازک حمل کنید و انتظار ندارید پول نقد زیادی حمل کنید. کلیپ ها به طور متوسط ​​10 اسکناس را نگه می دارند. آنها با برداشتن جیب پول، قسمت عمده کیف پول را کم کردند. که یک لایه کامل از مواد را خارج می کند. گیره به خودی خود مقداری ضخامت می‌افزاید، اما فقط در یک طرف کیف پول، نه هر دو مانند کیف پول دوقلو یا سه طرف مانند یک کیف پول سه‌گانه. حتی می توانید یک کیف پول با گیره پول در بیرون بخرید تا اسکناس های خود را در دسترس قرار دهید.

وقتی کیف پولی با گیره پول می‌خرید، تست کنید تا ببینید چقدر اسکناس را نگه می‌دارد و بررسی کنید که گیره به طور ایمن به کیف پول وصل شده باشد.