پیراهن مردانه کشمیر توسط زنان کشمیری دوخته می شود

ساخت یک پیراهن زیبا سخت تر است و برای شما ماندگاری طولانی دارد. یک پیراهن تولید انبوه ارزان قیمت فقط چند بار دوام می آورد و از نظر بصری پایین تر است. بنابراین ارزش سرمایه گذاری روی لباس های با کیفیت بالا را دارد.

خوشبختانه، جعل کیفیت پیراهن مردانه کشمیر سخت است و برش کیفیت پیراهن به راحتی قابل مشاهده است. دانستن اینکه چه چیزی را باید جستجو کرد بهترین مکان برای شروع است.

در زیر لیستی از بخش های کلیدی یک پیراهن مجلسی با کیفیت بالا آورده شده است.

مناسب متناسب:

اولین و مهمترین بخش یک پیراهن با کیفیت بالا، تناسب عالی است. ارزان تر است که یک پیراهن جعبه بزرگ بسازید که مناسب همه باشد، اما خوب نیست.

به دنبال درزهای پشتی یا دارت های پشتی باشید تا پشت خود را مشخص کنند. یک شانه و سوراخ بازو به خوبی به تخصص نیاز دارد تا کامل شود و تفاوت زیادی در نحوه آویزان شدن پیراهن از فریم شما ایجاد کند.

مهم نیست که دوخت یا کیفیت پارچه چقدر عالی باشد، اگر پیراهن به خوبی تناسب نداشته باشد، از آن لذت نخواهید برد.

یقه با کیفیت بالا:

یقه ها از سه تکه پارچه ساخته می شوند، یقه بالا، یقه زیر و خطی که بین آنها قرار می گیرد. اینترلینینگ اساساً لایه دیگری از پارچه با ترکیب الیاف قابل مقایسه است.

خطوط داخلی یقه سفتی و بدنه را به یقه می بخشد که به یقه اجازه می دهد تا با ظاهری رسمی سفت و محکم بایستد.

سفتی و روکش یقه را می توان با تغییر خط داخلی تغییر داد. همچنین خط داخلی به صورت بایاس بریده می شود تا یقه رول بهتری در لبه بالایی داشته باشد.

پیراهن‌های کلاس جهانی از فیوزینگ فشاری استفاده نمی‌کنند، مشابه لباس‌های سفارشی خوب از فیوزینگ فشاری استفاده نمی‌کنند.

دلیل این امر طول عمر پیراهن است. مهم نیست که یک پیراهن با پرس واضح روی فیوز چقدر عالی به نظر می رسد، پس از شستشوی کافی، چسب پرس روی فیوز شروع به از بین رفتن می کند و حباب می بینید.

این امر به ویژه در رول یا تا کردن یقه که بیشترین سایش و پارگی را دارد، قابل توجه است.