چگونه کیف اداری مناسب خود را پیدا کنیم

وقتی نوبت به کیف های تجاری می رسد، باید با دقت انتخاب کنید. این کیف همان چیزی است که هر روز به دفتر، جلسات و سفرهای کاری حمل می کنید. کیفی که انتخاب می‌کنید همان چیزی است که ظاهر شما را تکمیل می‌کند و وقتی وارد جلسه می‌شوید تصویر شما را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، کیفی که انتخاب می کنید لپ تاپ و اسناد مهم و همچنین وسایل شخصی شما را حمل می کند. بازار کیف‌های دستی گسترده است و شما راه‌حل‌های بی‌پایانی را انتخاب می‌کنید –

کیف اداری موناکو BE4990 | نوین چرم

در هنگام خرید کیف تجاری بعدی خود، 10 معیار زیر را در نظر داشته باشید.

1- استفاده
چه چیزی برای کیف خود استفاده کنید باید اولین سوالی باشد که باید از خود بپرسید. درست است، عنوان این بود که یک کیف تجاری پیدا کنید، بنابراین احتمالاً برای کار، اما حتی در این مورد نیز راه های مختلفی برای استفاده از کیف شما وجود دارد. آیا دفتر سیار خود را با خود حمل می کنید یا فقط اسناد و گهگاه لپ تاپ خود را با خود می برید؟

به عنوان مثال: یک کیف تجاری بزرگ که دارای جنس چرم بزی باشد و یا دارای چندین جیب داخلی مانند Bossy ممکن است سازگارتر باشد اگر شما از نوع افرادی هستید که “من همه چیز را حمل می کنم” و ترجیح می دهید برای یک روز طولانی آماده شوید تا همه چیز را در یک کیف از دفتر تا یک جفت داشته باشید. از جوراب شلواری زاپاس اگر می‌خواهید کیف دستی مناسبی داشته باشید که اسناد در آن جا بیفتد، اما هر از چند گاهی لپ‌تاپ‌تان نیز همینطور، یک قالب کوچک‌تر که حمل آن آسان است، مانند Sassy ممکن است مورد علاقه شما باشد.

2- ظاهر
اگرچه کیف باید برای کار باشد، اما یک کیف تجاری کاملاً مطابق با ظاهر شما ساخته شده است و از نظر ظاهری برای شما خوشایند است. انتخاب شما ممکن است بر روی کسب و کار متمرکز باشد، اما کیف باید چیزی باشد که از نظر سبک مصالحه نکنید – بله عملی، اما مد روز.

خرید و قیمت کیف اداری چرم بیسراک مدل Ed-101 رنگ زرشکی از غرفه بیسراک | باسلام

صادرات کیف

3- رنگ
کیف کسب و کار خود را با لباس های خود هماهنگ کنید! شما مطمئناً چند قطعه کلاسیک در کمد لباس خود دارید مانند لباس مشکی یا دامن مدادی یا دوباره بلوز مورد علاقه خود. یک کیف تجاری در رنگ هایی انتخاب کنید که با لباس های شما همخوانی داشته باشد.

اگر چیزی خنثی می‌خواهید، می‌توانید به‌عنوان مثال به سراغ یک کیف مشکی دریایی مانند Classy بروید، که از نظر کیف‌های تجاری زنانه کاملاً همه‌جانبه است و با هر لباسی مطابقت دارد. یا اگر یک کیف بژ طلایی می‌خواهید، چرا به سراغ Classy با رنگ طلایی طبیعی با سبز نروید؟- به این ترتیب کیف از نظر لوازم جانبی که کاملاً با رنگ‌های خنثی لباس و همچنین رنگ‌های ملایم مطابقت دارد، برجسته شما خواهد بود. .

4 – اندازه
اندازه مهم است – حداقل برای کیف

یک کیف تجاری باید همیشه در اندازه ای باشد که حداقل اسناد A4 را حمل کند. اما باید اندازه لپ تاپ خود را نیز در نظر بگیرید. اکثر لپ‌تاپ‌ها 15 یا 17 اینچی هستند که به شدت بر اندازه کیف برای انتخاب تأثیر می‌گذارد.

5- فضای داخلی

علاوه بر اندازه، مقادیر درونی نیز مهم هستند. به غیر از استفاده از کیسه، به آنچه می خواهید داخل آن قرار دهید فکر کنید. در مرحله قبل، اندازه را بر اساس لپ تاپ خود تعریف کنید، بنابراین احتمالاً لپ تاپ بخشی از لیست است، اما موارد بسیار بیشتری وجود خواهد داشت. تلفن، یک دفترچه یادداشت، خودکار، کارت ویزیت، کیف پول شما و خیلی چیزهای دیگر – خواهید دید که حتی اگر فکر می‌کردید چیز زیادی نیاز ندارید، بالاخره به زودی کیفتان را کاملا بسته‌بندی خواهید کرد. و در صورت نیاز به الهام بیشتر در مورد آنچه در کیف کار خود قرار دهید، مقاله وبلاگ ما را در مورد آن اینجا بخوانید.

آنچه می خواهید با خود حمل کنید تعداد جیب های مورد نیاز شما را مشخص می کند. برای مثال Bossy دارای 15 جیب داخلی است که به شما اطمینان می دهد که می توانید همه چیز را به شیوه ای عالی سازماندهی کنید. Savvy نسبتاً باریک است و برای زنان تجاری که عاشق حمل اسناد هستند – چه در کیف و چه در هر دو جیب کناری.

6- راه حمل
روی شانه، زیر بازو، در دست – روشی که دوست دارید کیف خود را حمل کنید برای انتخاب کیف مناسب برای شما مهم است. همین امر برای گزینه های حمل نیز اهمیت دارد. به عنوان مثال Sassy فوق العاده همه کاره است زیرا می توانید کیف را زیر بغل خود، به صورت کلاچ، با بند شانه یا حتی روی چمدان خود حمل کنید.

تمام کیف های تجاری از امور کیف یک بند شانه پهن و راحت را به شما ارائه می دهند که اندازه آن قابل تنظیم است تا هرگز این گزینه را از دست ندهید!

معرفی بهترین مدلهای کیف اداری زنانه چرم اصل با قیمت مناسب7 – مواد
جنس کیف شما نه تنها تعیین کننده مدت زمان ماندگاری کیف و کیفیت آن است، بلکه بر نحوه ساخت کیف و اینکه آیا این یک راه حل پایدار است نیز تأثیر می گذارد. کیف دستی کلاسیک هنوز هم از چرم ساخته شده است – یا کروم یا دباغی گیاهی، متأسفانه هر دو گزینه آب زیادی مصرف می کنند و آلودگی ایجاد می کنند. اکثر جایگزین ها از PVC یا PU (یا مخلوط) ساخته شده اند: به معنای چرم تقلبی بر اساس پلاستیک است. شما به راحتی می توانید متوجه شوید که این به هیچ وجه راه حل پایداری نیست، زیرا این مواد از نفت ساخته شده اند و هرگز در حین تولید تا حد آلودگی زیاد تجزیه پذیر نیستند. علاوه بر این، مواد مبتنی بر پلاستیک اغلب دوام زیادی ندارند و کیفیت بالایی ندارند.

Bag Affair با چوب پنبه کار می کند که یک جایگزین کامل وگان برای چرم خام است. چوب پنبه با کیفیت خوب حداقل مانند چرم دوام خواهد داشت، در حین استفاده کمی نرم تر می شود و می تواند وزن زیادی را تحمل کند. متریال سبز عالی برای کیف کار کامل شما.

8 – نام تجاری
برندی که برای کیف چرم  کار خود انتخاب می‌کنید، داستانی را روایت می‌کند، و این داستان پشت آن است، نه فقط آنچه روی برچسب نوشته شده است.

کیسه هایی در بازار وجود دارند که حتی برندی در پشت آنها وجود ندارد (اگر نام تجاری و برند را با هم ترکیب نکنیم – ما در مورد برچسب های بزرگ صحبت نمی کنیم، نوشته های روی یک کیف هستند، بلکه مارک پشت آن هستند). به خاطر داشته باشید که تنها در صورت داشتن یک برند، می توانید داستان پشت آن را نیز پیدا کنید. یک برند می تواند اطلاعات زیادی در مورد نحوه کار، چه کسی طراحی می کند، کجا تولید می کند و غیره به شما بدهد. اخلاق برند چیست؟ داستان پشت سر چیست؟ آیا این برند فقط کیف های تجاری را به عنوان بخشی از مجموعه خود تولید می کند یا واقعاً در این بخش متخصص هستند؟

همه این سؤالات به چگونگی، کجا و چرایی ساخت کیسه ها منعکس می شود. برندهایی که در زمینه کیف های تجاری تخصص دارند، فکر، زمان و تمام تلاش خود را برای طراحی کیف کار مناسب شما صرف می کنند. برندهایی که داستان دارند به شما امکان می دهند پشت صحنه را بررسی کنید و ببینید آیا داستان آنها با ارزش های شما مطابقت دارد یا خیر.

9- قیمت
بودجه شما شرطی خواهد بود که باید در نظر بگیرید. کیف های لوکسی در بازار وجود دارد که قیمت آنها بیشتر از درآمد شما در ماه است. اما کیسه‌هایی با سبک فست مد نیز وجود دارند که هزینه کمتری نسبت به یک وعده غذایی کامل دارند – مثل همیشه برای مد سریع، این کیف‌ها در شرایط ناشناخته‌ای ساخته می‌شوند که اغلب بهترین نیستند، از PVC یا چرم با کیفیت پایین ساخته شده‌اند. آلاینده و طولانی مدت نخواهد بود.

کیف اداری مردانه مدل 0069 - FTMLand.ir

شما نیازی به خرید یک گران قیمت ندارید، اما کیف ارزان نیز ممکن است بهترین انتخاب نباشد – کیف کار مناسبی را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد و در عین حال بر هزینه کافی برای داشتن یک ابزار واقعی برای کار تمرکز کنید. اگر برای پیدا کردن کیف خود وقت می گذارید، به اندازه کافی برای کیفی خرج کنید که می تواند چندین سال دوام بیاورد- کمتر بخرید اما کیفیت را انتخاب کنید که قیمت دارد.

10 – مقدار کمی اضافی
همیشه چیزهای بیشتری وجود خواهد داشت که باید در نظر گرفته شود، که در انتخاب کیف کار عالی برای شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، وزن کیف، جای کلید کوچک یا برخی از جزئیات که فقط شما ممکن است روی آن تمرکز کنید.