چگونه یک کیف لپ تاپ را انتخاب می کنید؟

وزن یک لپ‌تاپ بین 1.5 تا 4 کیلوگرم است. یک کیف با لپ تاپ و لوازم جانبی مانند موس، صفحه کلید خارجی، کاغذ و کیف پول به راحتی می تواند 4-6 کیلو وزن داشته باشد. کوله پشتی لپ تاپ در مقایسه با کیف های لپ تاپ با بند شانه مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، وضعیت شما بهتر خواهد بود (زیرا کیف به جای یک شانه روی هر دو شانه قرار می گیرد) و تنش عضلانی شما به طور مساوی بین سمت چپ و راست بدن شما توزیع می شود.

انتخاب کیف لپ تاپ با توجه به مدل و نوع کاربرد کیف برای افراد مختلف - یک‌دو‌سه کیفصرف نظر از اینکه از کوله پشتی یا کیف شانه ای استفاده می کنید، کارشناسان بهداشت می گویند حداکثر مسافتی که باید با کیفی با وزن 4 تا 6 کیلوگرم طی کنید تنها 90 متر است. برای مسافت های طولانی تر، آنها استفاده از واگن برقی را برای کاهش فشار روی بدن و به ویژه کمر توصیه می کنند.

کیسه چگونه استفاده می شود؟
قبل از اینکه بتوانید بین یک کیف شانه (آستین)، چرخ دستی یا کوله پشتی یکی را انتخاب کنید، ابتدا باید از خود بپرسید که برای چه چیزی بیشتر از کیف استفاده خواهید کرد. آیا اغلب مسافت های طولانی تری را با کیف پیاده روی می کنید، به عنوان مثال. زیرا شما زیاد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنید یا فقط باید فاصله کوتاه بین ماشین و ایستگاه کاری خود را طی کنید؟ شاید ترجیح می دهید دوچرخه خود را به محل کار ببرید؟ این اطلاعات مهمی است که به شما کمک می کند نوع مناسب کیف لپ تاپ را برای نیازهای خود تعیین کنید.

به عنوان مثال، یک کوله پشتی یا آستین لپ تاپ برای استفاده در حمل و نقل عمومی عالی است. با این حال، به دلیل فشاری که به کمر شما وارد می کند، اگر مجبور باشید مسافت های طولانی را با پای پیاده طی کنید، کمتر مناسب است. اگر چه اگر مجبور باشید از پله های زیادی بالا یا پایین بروید، واگن برقی کمتر مناسب است، اما برای پیاده روی مسافت های طولانی تر یا سفرهای کاری ایده آل است. در نهایت، اگر اغلب می‌بینید که در جاده‌ها در مکان‌هایی کار می‌کنید که ممکن است به جدول دسترسی نداشته باشید، به عنوان مثال. یک لابی هتل، یک کیف لپ‌تاپ ارگونومیک که به شما امکان می‌دهد از کیف خارج شوید – ممکن است برای شما عالی باشد.

کیف لپ تاپ 13.3 اینچ جویروم Joyroom CY112 Laptop Bag

کوله پشتی لپ تاپ

کوله پشتی لپ تاپ یک کوله پشتی با محفظه مخصوص است که می توانید لپ تاپ خود را در آن قرار دهید.
کوله پشتی از لپ تاپ شما در برابر آسیب و آلودگی محافظت می کند.
یک کوله پشتی دارای چندین محفظه برای لوازم جانبی کامپیوتر شما می باشد.
به دلیل بند های شانه ای، اگر مجبور به پیاده روی، دوچرخه سواری یا استفاده از وسایل نقلیه عمومی هستید، کوله پشتی ایده آل است. وزن به طور مساوی روی هر دو شانه توزیع می شود.