کاشی و سرامیک فتوحی کارخانه کیف سازی از جنس گرانیت دارد

از طرفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک فتوحی از بهترین متخصصین و نیروهای ماهر در خط تولید قرار داده شده است.

ژست لوله از دو قالب کاشی تشکیل شده است، از یک قالب کوچک تشکیل شده است که چهار قالب بزرگ در اطراف آن می چرخند، خط مشترک در نتیجه طرح لوله ای را بین هر کاشی کوچک و کاشی بزرگ تشکیل می دهد.

مولتی فرمت یا اپوس که همانطور که از نامش پیداست از چندین قالب کاشی (حداکثر هفت فرمت) تشکیل شده است.

تخمگذار استخوان شاه ماهی که مانند پارکت با قالب های مستطیلی که در زوایای قائمه قرار گرفته اند استفاده می شود.

کاشی‌های مستطیل شکلی هستند که روی عرض‌هایشان به کاشی‌هایی ساخته شده‌اند که به آنها اجازه می‌دهد تا یک استخوان ماهی را تشکیل دهند.

تخمگذار سنتی یا تخمگذار مهر و موم شده. این یک تخمگذار مستقیم بر روی کف است. این یک لایه نازک است (200 تا 250 لیتر ماسه در هر کیسه سیمان) که به سختی مرطوب شده است.

کاشی

پس از اینکه کف کش کشیده شد و بدون اینکه اجازه دهید خشک شود با یک لایه نازک پودر سیمان پوشانده شده و سپس کاشی ها را می چینند.

سپس صافی کاشی را با کوبیدن آن با پتک لاستیکی و چوب چوبی در حالی که سطح کاشی را با اسفنج خیس می کنیم تا پودر سیمان مرطوب شود، تنظیم می شود.

به دلیل چکش خوار بودن سطح، جابجایی ها با راه رفتن روی تخته هایی که وزن کاشی را تقسیم می کنند (در حالت ایده آل، تخته سه لا با ضخامت خوب) انجام می شود.

بنابراین، کاشی کاری که به تکیه گاه مهر و موم می شود، مستقیماً در معرض گسترش دومی قرار می گیرد و بنابراین، روی زیرلایه هایی که در معرض انبساط قوی هستند، مانند در حضور گرمایش از کف، راحت تر می ترکد.

DTU اجازه نصب مهر و موم شده در خارج از منزل را فقط روی تکیه گاهی می دهد که قبلاً با یک جداکننده و یک تشک تخلیه (تصفحات جداکننده) در زیر اسکید آماده شده است.

مزیت این روش این است که سطح نازک نسبت به روکش شناور راحت تر تنظیم می شود و تنظیم کاشی ناهموار آسان تر است.

اشکال اصلی این است که اکثر کاشی‌کارها ملات را با دست آماده می‌کنند و ممکن است در توزیع سیمان در ماسه بی‌نظمی وجود داشته باشد که می‌تواند منجر به “فروپاشی” موضعی کف و شل شدن کاشی‌ها شود.