کمک ساعت گارمین vivoactive 3 به تقویت حافظه انسان!!

اگرچه بسیاری از ساعت ها برای استفاده حرفه ای طراحی شده بودند، آنها برای مدت طولانی برای استفاده نظامی در نظر گرفته نشدند و به سرعت پیروانی را در بین جمعیت غیرنظامی جذب کردند.

ساعت گارمین vivoactive 3 امروزه با قابلیت های فراوان در اختیار کسانی است که به این نوع ساعت ها نیاز دارند.

اما دوران ساعت های جیبی هنوز به پایان نرسیده بود برای مدت طولانی، ساعت جیبی و ساعت مچی در کنار هم بودند.

اما توسعه سریع ساعت مچی باعث محبوبیت روزافزون شده است. این ساعت در ابتدا عمدتاً توسط سربازان و خلبانانی استفاده می شد که از ساعت های جنگ جهانی اول استفاده می کردند.

در ابتدا از ساعت های جیبی مجهز به زنجیر استفاده می شد. سپس، بازار ساعت‌ها، که مخصوصاً برای پوشیدن روی مچ طراحی شده بودند، به سرعت توسعه یافت.

خواسته های زمان جنگ بر ویژگی های آنها تأثیر گذاشت عقربه های درخشان برای خوانایی بهتر، قاب های مقاوم در برابر ضربه و قاب های مقاوم در برابر خش. ویژگی هایی که امروزه نیز مهم هستند.

در دهه 1920، اولین ساعت خود سیم پیچی ساخته شد. در سال 1926، رولکس با قاب ضدآب Oyster خود خبرساز شد و در نتیجه به موفقیت ساعت های مچی کمک زیادی کرد.

برای اثبات مقاومت بدنه Oyster در برابر آب، بنیانگذار هانس ویلسدورف، مرسدس گلیتز را در حالی که قصد عبور از کانال انگلیسی را داشت، یک رولکس سوار کرد.

تلاش برای ثبت به دلیل شرایط نامساعد جوی شکست خورد. با این حال، ساعت در آب یخ زده و بدون هیچ آسیبی زنده ماند.

موفقیت ساعت مچی غیرقابل توقف بود. در سال 1931، رولکس اولین حرکت خود پیچشی را به نام Oyster Perpetual راه اندازی کرد که جایگزین حرکت زخم دست شد.

در دهه 1930 بود که اولین ساعت های باتری دار با فناوری کوارتز ساخته شد. آنها گران، حجیم و فقط در سری های کوچک برای استفاده علمی تولید می شدند.

مدل‌های اولیه یا به منبع تغذیه ثابت یا باتری‌های بسیار سنگینی که نمی‌توانستند حمل کنند، متکی بودند. تاریخچه هورلوگری بالا با جنگ جهانی دوم نقطه عطف قابل توجهی را تجربه کرد.