کیف مدرسه دخترانه چرخ دار/ کوله چرخدار مدرسه را به قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم

کیف مدرسه دخترانه چرخ دار، یکی از مهم ترین لوازم مدرسه است؛ که دانش آموزان وسایل خود را با آن حمل می کنند. این کیف ها دارای چرخ و دسته مخصوص حمل بوده و به آسانی بر روی زمین قابل حمل هستند. شما می‌توانید برای کودکانی که جثه کوچکتری دارند، از این کیف ها خریداری کنید. کیف دخترانه چرخ دار فشار کمتری به ستون فقرات فرزند شما وارد می کند. رسالت سایت کیف و کوله خدمات بهتر و رضایت مشتریان با قیمت های استثنایی می باشد.کیف مدرسه دخترانه چرخ دار

تولید کنندگان انواع کیف مدرسه دخترانه چرخ دار

تولید کیف مدرسه دخترانه با تنوع بسیار بالایی انجام می گیرد. به طور کلی کیف، کفش و لباس خانم ها از تنوع بیشتری برخوردار است. حتی کیف مدرسه بچگانه نیز از این قاعده مستثنی نبوده؛ و کیف های دخترانه مدل های جالب توجهی دارند.

تولید کنندگان کیف و کفش، انواع کوله پشتی های مدرسه ای و کیف چرم  را برای رده های مختلف سنی طراحی می کنند. اما در کنار شکل ظاهری کیف ها، استاندارد بودن آنها نیز بسیار مهم است. زیرا تاثیر مستقیمی بر سلامت بچه ها دارد. بارها دیده شده است؛ که شانه یا ستون فقرات دانش آموزان در اثر حمل کیف های سنگین آسیب دیده است. گاهی اوقات این آسیب ها در دراز مدت اتفاق می افتند؛ به نحوی که افراد متوجه تغییر شکل استخوان های خود نمی شوند.

یکی از بهترین وسایل برای حمل و جا به جایی لوازم دانش آموزان. کیف مدرسه چرخدار است. همان طور که از نام این محصول پیداست؛ همانند چمدان های مسافرتی دارای چرخ و دسته می باشد. به این ترتیب، هیچ گونه فشاری بر ستون فقرات وارد نشده؛ و بچه ها می توانند؛ به راحتی کیف خود را حمل کنند. این محصولات به کیف های چمدانی نیز مشهور هستند.

انواع کیف مدرسه دخترانه چرخ دار را می توان مستقیماً از تولید کننده آنها خریداری کرد.

وارد کننده عمده کیف مدرسه دخترانه و پسرانهکیف چرخ دار مدرسه

علاوه بر کیف های مدرسه ای تولید داخل، در بازار ایران شاهد انواع کیف مدرسه پسرانه و دخترانه وارداتی می باشیم. وارد کننده این قبیل محصولات، کیف های مدرسه ای را با در نظر گرفتن سن و جنسیت دانش آموزان تهیه می کند. لازم به ذکر است؛ که واردات کیف مدرسه به صورت عمده انجام می گیرد. البته بخش قابل توجهی از فروش کیف های وارداتی نیز به صورت عمده انجام می شود.

به طور کلی کیف های مدرسه ای دخترانه و پسرانه موجود در بازار از جنبه های زیر با هم فرق دارند:

  • کیف شانه ای یا کوله پشتی
  • داشتن چرخ و دسته
  • اندازه کیف
  • طرح و رنگ کیف مدرسه ای
  • نوع و مدل کیف مدرسه (فانتزی، اسپرت و …)
  • جنس کیف و کیفیت آن

یکی از بهترین روش های خرید کیف مدرسه جدید دخترانه و پسرانه به میزان بالا، مراجعه به وارد کننده عمده این قبیل کالاها می باشد. زیرا در این حالت خرید به صورت مستقیم انجام شده؛ و بسیاری از هزینه های جانبی و واسطه گری کاهش می یابد.

مرکز فروش کیف مدرسه ای دخترانه مدرنکیف مدرسه دخترانه چرخ دار

 

مرکز فروش کیف و کوله پشتی مدرسه دخترانه مدرن و کیف چرم اصفهان، بهترین و جدیدترین مدل های این محصولات را ارائه می دهد. طرح های زیادی برای کیف دخترانه مخصوص مدرسه وجود دارد. نام بردن از این مدل های متنوع اندکی دشوار به نظر می رسد. در ادامه به ذکر چند نام کلی و رایج در این خصوص اشاره می کنیم:

  • کیف مدرسه فانتزی
  • کیف مدرسه عروسکی
  • کیف مدرسه اسپرت
  • کیف مدرسه ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و …
  • کوله پشتی دخترانه مدرسه
  • کیف دخترانه چرخدار
  • کیف مدرسه دخترانه پرنسسی
  • کیف مدرسه چرم دخترانه
  • کیف مدرسه پارچه ای

کیف مدرسه دخترانه مدرن از شیک ترین نمونه کیف های موجود در بازار می باشد. البته نمونه های مدرن این محصول نیز به نوبه خود اقسام گوناگونی دارد.

در مراکز فروش معتبر اینترنتی می توان ارقام مختلف کیف دخترانه مدرن را پیدا کرد. تنوع این لوازم به گونه ای است؛ که هر خانمی با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند؛ یک کیف زیبا از نوع مدرن داشته باشد.

فروشنده کیف چرخدار دخترانه طرح میکی موسکیف مدرسه دخترانه چرخ دار

کیف چرم طبیعی چرخدار دخترانه طرح میکی موس از پرطرفدارترین کیف ها می باشد. فروشنده های کیف، همواره این مدل را در میان کالاهای خود دارند. کیف های دارای طرح میکی موس، بیشتر توسط بچه های مهد کودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استفاده می شوند.

میکی موس از جمله شخصیت های مشهور کارتنی است؛ که پیشینه ساخت آن به سال 1928 بر می گردد. این چهره توسط شرکت والت دیزنی تولید و برنده جایزه اسکار نیز گشته است. چهره شاد، کودکانه و جذاب میکی موس بر روی کیف کودکان، می تواند؛ آنها را در رفتن به مهد کودک یا مدرسه تشویق کند. کیف های چرخدار میکی موس نیز در دو نوع دخترانه و پسرانه ساخته شده اند.

به طور کلی بهتر است؛ طرح روی کیف های بچه گانه از نقش های کودکانه و کارتونی انتخاب شود. اما علاوه بر رنگ و مدل، طراحی کیف کودکان باید به گونه ای باشد؛ که حمل آن فشار بدنی به آنها وارد نسازد. مسلماً کیف چرخدار دخترانه، بهترین انتخاب برای دختر بچه ها بوده؛ و همواره توسط فروشنده ها توصیه می شود.

خرید بهترین برند کیف مدرسه ای ایرانیکیف مدرسه دخترانه چرخ دار

 

خرید کیف مدرسه در برندهای مختلف داخلی و خارجی انجام می شود. در حال حاضر شرکت های زیادی در حوزه طراحی و تولید کیف مدرسه ای ایرانی فعالیت می کنند. نام بردن از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده کیف، مشکل به نظر می رسد. چرا که هر کدام از آنها در زمینه اجرای طرح ها و مدل های خاصی شهرت یافته اند.

به طور کلی بهترین سازندگان کیف مدرسه ایرانی، این کالا را از مرغوب ترین و بادوام ترین مواد اولیه تولید می کنند. همچنین در طراحی کیف های مخصوص مدرسه به موارد زیر توجه می شود:

  • سن دانش آموزان
  • جنسیت
  • مقطع تحصیلی
  • وضعیت جسمانی مقاطع مختلف
  • راحتی کار حمل و نقل کیف
  • جادار بودن کیف های مدرسه ای

مهم ترین نکته در مورد خرید کیف های مدرسه ای، رعایت استاندارهای لازم جهت حفظ سلامت استخوانی بچه ها و همچنین تعبیه قسمت های گوناگون جهت جاسازی وسایل مختلف و لوازم التحریر می باشد. خوشبختانه در حال حاضر برندهای برتر ایرانی به این مقولات توجه زیادی دارند.

مرجع پخش انواع کیف مدرسه چرخدار بچه گانهکیف مدرسه دخترانه چرخ دار

 

پخش کیف مدرسه چرخدار بچه گانه به روش های مختلفی انجام می شود. تولیدی های کیف و کفش، نمایندگی های مجاز پخش و مراکز اصلی فروش اینترنتی از جمله مراجع خرید کیف مدرسه می باشند.

شایان ذکر است؛ که طرح و مدل انواع کیف مدرسه چرخدار بچه های ابتدایی تا حدودی با کیف های دبیرستانی، متفاوت است. بهتر است؛ برای بچه های کوچکتر از رنگ های شاد، جذاب و هچنین نقوش مورد علاقه آنها استفاده شود. البته جنس کیف های مدرسه ای بچه گانه نیز فرق می کند. بهترین کیف های کودکانه در عین این که ابعاد کوچک و ظاهر شیکی دارند؛ بسیار جادار می باشند.

مرجع پخش انواع کیف مدرسه چرخدار بچه گانه، بهترین و استانداردترین کیف های مخصوص کودکان و نوجوانان را به فروش می رساند. لازم به ذکر است؛ که قیمت کیف ها در مراجع عمده پخش به مراتب مناسب تر از بازار است. حمل و جا به جایی کیف های چرخدار (همانند چمدان های مسافرتی دسته دار) بسیار راحت بوده؛ و به هیچ وجه کودکان را آزار نمی دهد.

خریدار انواع کیف مدرسه دخترانه راهنماییکیف مدرسه دخترانه چرخ دار

بدون شک دانش آموزان مدارس، خریدار اصلی کیف مدرسه راهنمایی می باشند. این کیف ها از لحاظ طرح، رنگ و شکل ظاهری حد وسط بین کیف های بچه گانه و کیف مدرسه زنانه می باشند. از این رو به میزان بالایی توسط دانش آموزان مقطع متوسطه اول خریداری می شوند. البته والدین نیز در انتخاب دانش آموزان نقش به سزایی دارند.

از آنجا که دوره راهنمایی یا متوسطه اول، از مقاطع حساس تحصیلی به شمار می رود؛ لازم است؛ که دانش آموزان، تعداد زیادی دفتر، کتاب و کتاب کمک درسی را به صورت روزانه با خود به مدرسه ببرند. بدون شک حمل این کیف ها بر روی شنه مشکل است. از طرفی همان گونه که پیشتر نیز بیان شد؛ کیف های سنگین ممکن است؛ در دراز مدت به سلامت دانش آموزان آسیب بزنند.

در نتیجه بهتر است؛ برای دانش آموزان راهنمایی کیف های جادار با اندازه مناسب خریداری شود. کوله پشتی های استاندارد یا کیف های مدرسه ای چرخ دار دخترانه، بهترین گزینه پیش رو می باشند.

امروزه خریدار انواع کیف مدرسه دخترانه می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی فعال در این زمینه از لیست قیمت آن آگاهی پیدا کرده و خرید خود را انجام دهند.

لیست قیمت انواع کیف مدرسه ای چرخ دارکیف مدرسه دخترانه چرخ دار

در لیست قیمت کیف مدرسه چرخ دار و کوله پشتی لپ تاپ، نوسان عددی قابل توجهی را مشاهده می کنیم. بدون شک همانند هر کالای دیگری عوامل زیادی می توانند؛ بر قیمت فروش انواع کیف موثر باشند. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس کیف (چرم، پارچه، برزنت و …)
  • محل تولید کیف
  • مارک یا برند محصول
  • نوع کیف و این مسئله که مخصوص چه کسانی است.
  • حجم و اندازه کیف
  • میزان جادار بودن
  • طرح و مدل کیف مدرسه
  • محل فروش کیف مدرسه

به طور کلی لیست قیمت انواع کیف مدرسه ای چرخ دار را باید از طریق منابع معتبر اینترنتی به دست آورد. کیف های چرخ دار، در ابعاد گوناگون تولید شده؛ و توسط اقشار مختلف مردم مورد استفاده قرار می گیرند. اما بیشترین کسانی که از این کالاها استقبال می کنند؛ دانش آموزان مدارس هستند. زیرا این افراد ناچاراند؛ کیف های پر از کتاب و دفتر را به صورت روزانه با خود حمل کنند. بنابراین لازم است؛ که کیف های مدرسه ای، قیمت معقولی داشته باشند.

[toggle title=”قیمت عمده کیف چرخ دار” state=”open”]شروع قیمت عمده کیف مدرسه جرخ دار بادسته تک چرخ از 90هزار تومن و با دسته سه چرخ از 95هزار تومن[/toggle]کیف مدرسه چرخ دار

شرکت پخش کیف مدرسه ای چرخ دارکیف مدرسه دخترانه چرخ دار

یکی از بهترین روش های خرید کیف مدرسه ای چرخ دار، مراجعه به شرکت پخش این محصول می باشد. زیرا همان گونه که در بخش قبل گفتیم؛ مکان فروش یا نحوه خرید کیف، می تواند؛ بر قیمت آن اثرگذار باشد. بنابراین بهتر است؛ همواره برای تهیه هر چیزی به مرجع اصلی آن مراجعه کرد.

خوشبختانه در شرکت های معتبر پخش کیف مدرسه ای چرخ دار، شاهد تنوع بالایی از لحاظ طرح، رنگ و اندازه کیف می باشیم. به این ترتیب دست مشتری برای انتخاب باز است. همچنین قیمت کالا در این مراکز، ارزان تر است. زیرا شرکت های پخش کننده کیف، محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانند.
خرید مستقیم کیف مدرسه از شرکت پخش عمده آن به خصوص برای کسانی که قصد تهیه این محصول به میزان بالا را دارند؛ مناسب است. فروشندگان خرده کیف یا عرضه کنندگان لوازم مدرسه ای در این دسته قرار می گیرند.

بازار انواع کیف دخترانه دبیرستانی در تهران

بازار انواع کیف دخترانه دبیرستانی در تهرانبازار کیف دخترانه دبیرستانی در تهران از پررونق ترین مراکز خرید کیف و کفش کشور می باشد. در این بازار، شاهد عرضه انواع و اقسام مدل های کیف زنانه و دخترانه می باشیم. تنوع این کیف ها به گونه ای است؛ که هر نیازی را پوشش می دهد.

معمولاً دختر خانم های دبیرستانی، کیف های شیک، ساده و جادار با اندازه متوسط را می پسندند. کیف هایی که دارای جیب ها و زیپ های مختلف یا جامدادی هستند؛ به شدت مورد استقبال قرار می گیرند. البته کیف دخترانه فانتزی نیز همواره جایگاه خاص خود را دارد.

امروزه کیف ها و کوله پشتی های موجود در بازار تهران بیش از پیش متنوع شده اند. کیف های جدید به گونه ای طراحی می شوند؛ که از هر لحاظ برای دختران دبیرستانی راحت باشند. بسیاری از این کیف ها در کنار داشتن ظاهر زیبا، ساده و معقول هستند. همچنین این وسایل در عین این که کوچک به نظر می رسند؛ توانایی حمل تعداد زیادی کتاب و لوازم التحریر را دارند.

بازرگانی انواع کیف کوله پشتی چرخ دار

بازرگانی انواع کیف کوله پشتی چرخ دارهمان طور که می دانیم؛ آنچه به عنوان کیف مدرسه دخترانه چرخ دار در بازرگانی های مجاز فروخته می شود؛ به نوبه خود اقسام گوناگونی دارد. همچنین می دانیم؛ که این کیف ها از لحاظ نقوش و رنگ های به کار رفته، شکل ظاهری و ابعاد قسمت های مختلف با هم تفاوت دارند.

علاوه بر آنچه در بالا بیان شد؛ برخی از کیف های چرخ دار به صورت کوله پشتی نیز در می آیند. تا در مواقع لزوم، دانش آموزان بتوانند؛ آنها را بر پشت خود حمل کنند. این قبیل کیف ها به علت قابلیت خاصی که دارند؛ به میزان فوق العاده ای با استقبال دانش آموزان مواجه شده اند.

البته لازم به ذکر است؛ که دانش آموزان تنها خریداران و مصرف کنندگان کیف کوله پشتی چرخ دار نیستند. بلکه کلیه افراد می توانند؛ این کوله ها را برای مسافرت، کوهنوردی، ورزش، پیاده روی و سایر مصارف استفاده کنند.

به طور کلی کوله پشتی، نوعی کیف بنددار است؛ که معمولاً در هنگام حمل بر روی کمر افراد قرار می گیرد. اما کوله پشتی های چرخ دار، قابلیتی فراتر از سایر کوله های بدون چرخ دارند. بازرگانی انواع کیف کوله پشتی چرخ دار از بهترین مراکز خرید این محصول به شمار می رود.

نماینده پخش شیک ترین کیف های چرخ دار دخترانهکیف مدرسه دخترانه چرخ دار

اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، تمایل دارند؛ که یک کیف مدرسه شیک به همراه داشته باشند. این مسئله به خصوص برای دانش آموزان دختر بسیار مهم است. در واقع به همراه داشتن کیف های شیک و زیبای مورد علاقه افراد، می تواند؛ باعث ایجاد حس بهتر در محیط مدرسه شود.

اما امروزه دختر خانم ها، علاوه بر ظاهر کیف به جنس، قابلیت ها و همچین راحتی حمل آن نیز توجه می کنند. مسئله آسان بودن حمل و نقل کیف و لوازم درون آن به خصوص برای کیف های مدرسه ای بسیار مهم است.

در حال حاضر کیف های چرخ دار دخترانه با تنوع بی نظیری تولید و روانه بازار شده اند. این کیف ها با قیمت های مختلفی فروخته می شوند. اما بهترین راه جهت خرید شیک ترین کیف های دخترانه چرخ دار، کمک گرفتن از نماینده های پخش می باشد. برخی از این نمایندگان، کار خرید و فروش کیف را به صورت اینترنتی یا غیر حضوری انجام می دهند. این شیوه تجارت، مزایای زیادی برای مشتری و فروشنده دارد. از طریق نمایندگی های اینترنتی می توان شیک ترین کیف های دخترانه را با قیمت مناسب تهیه کرد.

مشاور فروش بهترین کوله پشتی های چرخدارکیف مدرسه دخترانه چرخ دار

معمولا کوله پشتی های چرخ دار از مواد اولیه با کیفیت و به دست تولید کنندگان با تجربه ای دوخته می شوند و به همین دلیل، بدنه و اکثر قسمت های کوله پشتی، در طول سالیان متعدد، سالم باقی می ماند.

اما برخی از قسمت های این کوله پشتی ها مانند چرخ ها، در طی استفاده شدن دچار استهلاک و فرسودگی شده و به مرور زمان از بین می رود و از استفاده خارج می شوند.

به همین دلیل بسیاری از خریداران از خرید این محصولات خودداری می کنند. در حالی که با بررسی دقیق و انتخابی صحیح می توان خریدی مطمئن کرد و نگران از بین رفتن چرخ ها هم نبود.

بسیاری از فروشندگان این محصولات، با ارائه ی مشاوره های مرتبط با این حوزه، در خرید بهترین کوله پشتی های چرخدار به خریداران و مشتریان کمک شایانی می کنند.

همچنین برای تعمیر چرخ های فرسوده نیز راهکار های زیادی وجود دارد. زیرا با تعویض چرخ های کهنه با چرخ نو، تقریبا کوله پشتی را مانند روز اول تعمیر کرده ایم و با همان کارایی اولیه می توان از آن استفاده نمود.

از این رو، یافتن فروشگاه هایی که در عرضه ی چرخ های مخصوص کوله پشتی ها در بازار فعالیت دارند، یکی از مسائل مهم برای دارندگان این وسایل به شمار می آید. برای یافتن نشانی و لیست محصولات این فروشگاه ها می توان به سایت ها و پایگاه های اینترنتی این مراکز مراجعه نمایید.