کیف پول دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟

در سال 2020، 294.15 میلیون آمریکایی از تلفن هوشمند استفاده کردند و صاحب آن شدند، و این تعداد به طور مداوم در حال افزایش است. اما کیف پول دیجیتال چیست؟ کیف پول دیجیتال یک سیستم مبتنی بر فناوری است که به طور ایمن اطلاعات پرداخت و رمز عبور کاربر را ذخیره می کند. به عبارت دیگر، یک کیف پول دیجیتال بسیار بیشتر از یک روش برای پرداخت آنلاین برای چیزها است – اگرچه برای آن نیز عالی است. پس از یک بار وارد کردن اطلاعات خود، کیف پول دیجیتال سریعترین روش خرید در فروشگاه است. کیف پول خود را در جیب خود یا در خانه بگذارید و برای یک تراکنش بدون تماس کافیست تلفن خود را به سمت محل فروش ضربه بزنید. یکی دیگر از مزایای عالی کیف پول دیجیتال این است که می توانید از برنامه های مختلف برای پرداخت به مخاطبین مورد اعتماد استفاده کنید.

کیف پول دیجیتال چیست؟ آشنایی با انواع کیف پول رمز ارز - بلاگ بامبوبا پیشرفت مداوم فناوری، دلایل و مزایای زیادی برای استفاده از کیف پول دیجیتال وجود دارد که احتمالاً جایگزین کیف پول سنتی می شود.

5 مزیت کیف پول دیجیتال

1. راحتی
یکی از بزرگترین دلایلی که مردم از کیف پول دیجیتال خود استفاده می کنند، راحتی است! چه به صورت آنلاین خرید کنید، چه در فروشگاه یا در یک برنامه، کیف پول دیجیتال شما اطلاعات شما را برای پرداخت آسان ذخیره می کند. اکثر کیف‌پول‌های دیجیتال به شما امکان انتقال و درخواست پول از دوستان را می‌دهند و تقسیم صورت حساب را آسان‌تر از همیشه می‌کنند.

2. ایمن تر
کیف پول های دیجیتال از یکی از امن ترین روش های پرداخت موجود استفاده می کنند: توکن سازی. اطلاعات شما کدگذاری می شود و هر تراکنشی که با استفاده از کیف پول دیجیتال خود انجام می دهید، یک کد منحصر به فرد و یکبار مصرف ایجاد می کند که خطرات امنیتی را کاهش می دهد. اگر کیف پول فیزیکی خود را رها کنید، در مقایسه با کیف پول های دیجیتالی که نیاز به احراز هویت دو مرحله ای یا Face ID دارند، کارت ها و اطلاعات شما به راحتی به سرقت می رود. به این معنی که اگر گوشی خود را بیاندازید یا گم کنید، افراد حتی در صورت امکان دسترسی به تلفن شما با مشکل بیشتری مواجه خواهند شد. هنگام خرید، می‌توان در تنظیمات کیف پول دیجیتال به مجوز نیاز داشت و برای خرید به یک رمز عبور، شناسه لمسی یا Face ID منحصربه‌فرد نیاز داشت. در نهایت، وقتی کارت نقدی یا اعتباری Arbor Financial خود را در کیف پول دیجیتال خود وارد می کنید، به طور کامل به حساب Arbor شما مرتبط می شود. بنابراین، می‌توانید پرداخت‌ها را ببینید و از طریق موبایل بانک و صورت‌حساب‌های کارتتان به نظارت بر کارت خود ادامه دهید.

انواع کیف پول و والت ارز دیجیتال و رمز ارز + معرفی برنامه‌ها | بیت 24

3. به شما امکان می دهد سازماندهی بیشتری داشته باشید
آیا تا به حال برای پیدا کردن یک کارت یا کوپن خاص در کیف پول فیزیکی خود تلاش کرده اید؟ کیف پول های دیجیتال به شما این امکان را می دهد که با ذخیره کارت های وفاداری، کارت های هدیه، کوپن ها، کارت های مسافرتی (بلیط هواپیما، رزرو هتل، بلیط قطار و غیره) و حتی شناسه دانشجویی خود در تلفن خود، سازماندهی و حمل کمتری داشته باشید. ادغام همه چیز در یک مکان به شما امکان می دهد همه چیز را به راحتی در دسترس، سازماندهی شده و در ذهن خود نگه دارید.

4. از پرداخت بدون تماس برای پرداخت سریعتر استفاده کنید
محبوبیت پرداخت‌های بدون تماس در چند سال اخیر افزایش یافته است و بسیاری از مردم خواهان توانایی پرداخت بدون تماس هستند. استفاده از کیف پول دیجیتال به شما این امکان را می دهد که پرداخت های بدون تماس را انجام دهید، حتی اگر کارت بدون تماس ندارید. در واقع، استفاده از کیف پول دیجیتال دقیقاً مانند پرداخت با کارت بدون تماس با فناوری مورد استفاده است. استفاده از کیف پول دیجیتال نیز سریعتر از پرداخت با کارت است. به سادگی گوشی خود را بیرون بیاورید و از لمس یا Face ID برای تأیید پرداخت استفاده کنید. دیگر برای پیدا کردن کارت مناسب و تایپ کردن پین خود دست و پنجه نرم نکنید. کیف پول دیجیتال شما واقعاً پرداخت را بدون استرس و بدون تماس می کند.

کیف پول ارز دیجیتال چیست و انواع آن کدام است؟ | بلاگ والکس5. برای خرید پاداش بگیرید
از آنجایی که کارت شما به طور کامل به حساب شما مرتبط است، تمام امتیازات پاداش شما همچنان با هر خرید به دست می آید. به عنوان مثال، اگر از کارت اعتباری Arbor Financial Visa Rewards خود استفاده می‌کنید، همچنان برای خرید امتیاز دریافت می‌کنید، از جمله امتیاز 3 برابری در سفر و رستوران، 2 برابر امتیاز برای مواد غذایی و بنزین، و 1 برابر امتیاز برای هر چیز دیگری. از آنجایی که بسیاری از برنامه‌های خرید با کیف پول دیجیتال شما یکپارچه می‌شوند، حتی می‌توانید هنگام استفاده از کیف پول دیجیتال خود برای پرداخت، از طریق سایر برنامه‌های تلفن همراه، جوایز مخصوص فروشگاه را دریافت کنید.