استفاده استادان دانشگاه از دفتر سیمی ساده تعجب دانشچویان را برانگیخت

دو مجموعه گفتگوی مکتوب در دفترچه بین دو یا سه نفر مجموعه ای از گفتگوها در مورد مسائل دانشگاهی و مجموعه ای در مورد مسائل شخصی به شرکت کنندگان ارائه شد، که از آنها خواسته شد تصور کنند که در آن گفتگوها شرکت می کنند.

هفت قرار روزانه برنامه ریزی شده برای زمینه دانشگاهی و هفت قرار برای زمینه شخصی به ترتیب در ماه فوریه و مارس وجود داشت.

لازم به ذکر است که دفتر سیمی ساده اندازه کوچک آن برای یادداشت برداری و به همراه داشتن خود بسیار مناسب است و باعث می شود که انجام کارهای مهم از باد نرود.

در حین خواندن بی‌صدا دیالوگ‌ها، از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا هر یک از این قرارها را در تقویم ماهانه یادداشت کنند.

شرکت‌کنندگان از یک نوت بوک کاغذی، اندازه 20.6 × 17.6 سانتی‌متر مربع هنگام باز کردن، یک تبلت الکترونیکی، اندازه صفحه نمایش 21.4 × 16.1 سانتی‌متر مربع در جهت افقی یا یک گوشی هوشمند استفاده کردند.

اندازه صفحه نمایش 6.2 × 10.9 سانتی متر مربع در جهت عمودی، که در آن نوت بوک کاغذی و تبلت الکترونیکی از نظر طرح فیزیکی اندازه و جهت مشابه بودند.

هر سه نوع تقویم دارای نمای روز، هفته و ماه بودند، اما ما فقط از نمای ماه استفاده کردیم. در مورد نوت بوک کاغذی و تبلت الکترونیکی، قرار ملاقات ها فقط به صورت جداگانه در ماه مربوطه قابل مشاهده و ویرایش هستند یعنی نماهای گسسته.

در گوشی‌های هوشمند، هفته‌ها را می‌توان با کشیدن مداوم تند مشاهده و ویرایش کرد یعنی نمایش‌های مداوم.

این تفاوت قابل توجه بود، زیرا اطلاعات برنامه نسبت به پیکربندی فضایی یک ماهه را برای نوت بوک کاغذی و تبلت الکترونیکی کدگذاری می‌کردند و گاهی اوقات، من یک کار را انجام نمی دهم.

اگر هیچ یک از مراحل بالا لازم به نظر نمی رسد، ممکن است هیچ کاری انجام نشود. شاید لازم نباشد به یادداشت هایی که برای خود نوشته اید بازگردید.

واقعا نوشتن آنها یکبار ممکن است تمام چیزی باشد که لازم بود.