در بین کفش ها، کفش ورزشی مردانه به عنوان یبک ترین کفش شناخته شد

ما انتخاب‌های کفش خود را در ۱۹ دسامبر ۲۰۲۲ بررسی کردیم و مدل‌های جدیدی را بر اساس تست‌های سایش اخیر اضافه کردیم.

شما می دانید که از کفش های دویدن خود چه می خواهید: وزن سبک، بالشتک، ساپورت و مناسب بودن مناسب. البته، مهمترین بخش هر کفش دویدن تجربه شما در طول صدها مایل است که آن را طی می کنید.

کفش ورزشی مردانه به دلیل دارا بودن همه این ویژگی ها و همچنین قیمت مناسب یکی از عالی ترین کفش ها برای دویدن و پیاده روی می باشد.

برای اینکه به شما کمک کنیم جفت عالی بعدی خود را پیدا کنید و درک کنید که چگونه به‌روزرسانی‌های کفش جاده‌ای یا مسیری مورد علاقه‌تان ممکن است نحوه تناسب یا عملکرد آن را تغییر دهد، ما هر سال صدها کفش دویدن مردانه و زنانه را بررسی می‌کنیم.

برای بررسی انتخاب‌های برتر ما، نگاهی به نحوه آزمایش و انتخاب این مدل‌ها، و نکات خرید مفید و بینش کارشناسان تجهیزات ما، به پایین بروید.

Runner’s World جامع‌ترین فرآیند تست کفش‌های دویدن را در این صنعت دارد. ما با بیش از 275 دونده محلی در هر توانایی، سن و اندازه برای تست سایش در دنیای واقعی در جاده‌های آسفالت‌شده، مسیرهای خاکی، و تک مسیر صخره‌ای کار می‌کنیم.

پس از یک ماه دویدن بیش از 100 مایل با کفش های دویدن مربوطه خود، آزمایش کنندگان ما یافته های خود را در مورد ویژگی هایی مانند تناسب اندام، راحتی، عملکرد و سواری گزارش می دهند.

در حالی که آنها کیلومترها روی کفش ها می گذارند، همان مدل ها در آزمایشگاه کفش RW ما تحت یک باتری آزمایش های مکانیکی قرار می گیرند، جایی که ما به طور عینی بالش، انعطاف پذیری، ضخامت و وزن هر کفش را اندازه می گیریم.

ویراستاران تست ما تجربه خود را در کفش‌ها با داده‌های آزمایشگاه و بازخورد تست‌کننده‌های لباس ترکیب می‌کنند تا بررسی‌های قابل اعتماد و مفیدی از هر جفتی که در آن اجرا می‌کنیم ایجاد کنند.