دوخت لباس 1401 به دلیل نبود پارچه به سال 402 موکول شد

یک کوک زیگزاگ بسازید، یک سجاف بسازید، پوپلین، بالا دوخت یا حتی دوخت را کشف کنید، در مورد چرخ خیاطی و نام های بزرگ در مد لباس بیشتر بدانید، واژگان خیاطی را بیاموزید.

دوخت لباس 1401 برنامه کاملی را برای شما تدارک دیده است تا قبل از اینکه اولین کسی که خیاطی را دوست دارد شروع به کار کنید، باید نام سرگر را شنیده باشد، این چرخ خیاطی به شما این امکان را می دهد که یک پارچه یا پارچه های نرم را یکجا برش دهید، بخیه بزنید و ابری کنید. عمل.

اگر به تازگی خیاطی را شروع کرده اید، برای ساختن اولین کیف یا دوخت لباس خود به این دستگاه نیاز نخواهید داشت، اما زمانی که کمی تجربه کسب کردید و با سوزن و چرخ خیاطی بیشتر آشنا شدید، سرمایه ای است که می تواند در زمان شما صرفه جویی زیادی کند و در عین حال کیفیت کارهای شما را افزایش دهد!

برای توضیح ساده این دستگاه چیست: سرگر می آید تا لبه ها را با قیچی برش دهید با کمی برش ترمیم کند و سپس یک بخیه ایجاد کند تا خوب ببندد.

با دست دوخته شده، درست است؟وقتی خیاطی را تمرین می کنید، متوجه خواهید شد که کار کردن با مواد نساجی خاص با یک چرخ خیاطی معمولی بسیار دشوار است، به ویژه ژاکت یا هر بافتنی دیگری که کشیده می شود و همچنین منسوجات الیاف دیگری که هنگام برش پارچه ها از بین می روند.

با یک سرگر، در طول کلاس خیاطی پاریس، یک دوخت کشدار دریافت می کنید که نمی شکند و همچنین سطح بسیار بالایی از پرداخت، تقریباً حرفه ای!

سرگر دستگاهی است که می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری کنید اگر می‌خواهید روکش‌های بی‌عیب و نقصی داشته باشید و در نتیجه عمر لباس‌های خود را افزایش دهید و در نتیجه در برابر عبور مکرر ماشین‌های لباسشویی مقاومت کنید.

آیا فاضلاب های مبتدی یا مجرب نیاز به سرگر دارند؟ در اینجا چند پاسخ آورده شده است.

ما به خوبی مطلع هستیم و با یک سرگر خوب می توانید بخیه بزنید! این واقعاً ملکه چرخ خیاطی است.