لاور و همکاران (2016) آماده سازی معلم در ایمنی بیل تراکتور کشاورزی را به عنوان یک نیاز توسعه حرفه ای مهم شناسایی کرد.
رابرتز و دایر (2004) توسعه فرصت های تجربه کشاورزی تحت نظارت را به عنوان یکی از بالاترین نیازهای آموزشی برای مربیان کشاورزی مدارس متوسطه شناسایی کردند.
Sparks و Loucks-Horsley (1989، 1990) چهار مدل بیل تراکتور اصفهان حرفه ای معلم را پیشنهاد کردند: توسعه هدایت شده فردی، که اجازه می دهد مطالعه مستقل توسط معلم بر اساس علایق و نیازها ایجاد شود.
فعالیت های مشاهده و ارزیابی، که شامل بازخورد همتایان در مورد شیوه های تدریس می شود آموزش که مدل معمولی برای توسعه حرفه ای معلمان با تعداد زیادی شرکت کننده در هر مربی است و روشی اقتصادی برای انتقال دانش و مهارت ارائه می دهد و توسعه حرفه ای مبتنی بر تحقیق بیل تراکتور شخمیران، که بر اقدام پژوهی یا حل مسئله تمرکز دارد.
درایوهای فلش بارگذاری شده با برنامه درسی سمینار در اختیار معلمان قرار گرفت.
مشوق های مشارکت اضافی شامل اعتبار توسعه حرفه ای برای صدور مجوز، و منابع آموزشی ایمنی برای استفاده با دانش آموزان بود.
پروتکل تحقیق در مورد افراد انسانی تحت پروتکل 7689 هیئت بازبینی نهادی دانشگاه ایالتی یوتا مورد بازبینی و تایید قرار گرفت.
به طور سنتی، مدل بیل تراکتور اطلس بیشتر در آموزش کشاورزی استفاده می شود (دانکن و همکاران، 2006).
نیاز قابل توجهی به آموزش موثر ایمنی و سلامت کشاورزی مبتنی بر جامعه وجود دارد.
زیرا اثربخشی مداخلات نظارتی در کشاورزی به دلیل معافیتهای ارائه شده تحت قانون استانداردهای کار منصفانه محدود است. این مطالعه با استفاده از مدل آموزشی سنتی و نیز توسعه حرفهای مبتنی بر تحقیق انجام شد.
- منابع:
- تبلیغات: